بهترین ویلا در شمال / همه چیز درباره شناخت یک ویلای خوش ساخت

بهترین ویلا در شمال / همه چیز درباره شناخت یک ویلای خوش ساخت

بهترین ویلا در شمال از دید یک فرد با تجربه در ساخت و ساز چگونه است؟ در این مطلب رازهای خرید بهترین ویلا در شمال کشور را برای شما بازگو خواهیم کرد.

وقتی راجع به خرید ویلا در شمال حرف می زنیم، یعنی حداقل خواسته ما بدست آوردن دو هدف در یک حرکت اقتصادی است. هدف اول رفتن به طبیعت زیبای شمال و رسیدن به آرامش روحی و دوری از محیط پرهیاهوی شهری است، در کنار هدف دوم، یعنی بدست آوردن یک معامله خوب در جهت بهترین سرمایه گذاری ممکن است.

اکثر ما اغلب بعد از خرید یک خانه شهری به فکر خرید ویلا در شمال هستیم زیرا بیشتر مواقع برای رسیدن به محیط کار و یا مدرسه کودکان و همچنین تامین نیازهای روزانه و کاهش هزینه های رفت و آمد، دریک آپارتمان شهری زندگی می کنیم.خوب این موضوع منطقی و بیشتر مواقع اجتناب ناپذیر است، اما نکته مهم در پس سالها زندگی شهری نهفته است!بله ما می دانیم نیاز به آرامش داریم و می خواهیم یک ویلای خوب و خوش ساخت در شمال را انتخاب و خریداری نماییم.اما مولفه های اصلی را با زندگی شهری خود تطبیق می دهیم. آرامش و امنیت یک ویلای خوب در شمال را همانند یک محیط آرام شهری ترسیم می کنیم و کیفیت متریال های ساخت و ساخت ویلا را نیز با ساختمان ها و آپارتمان های شهری مورد مقایسه قرار می دهیم.

گاهی ما مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری یک ویلا در شمال را با مناطق نمونه شهری و یا نهایتا کوهپایه ای شهری مقایسه می نماییم و یا با عدم اطلاعات کافی از یک شهر یا منطقه اقدام به خرید و سرمایه گذاری در آن می نماییم.بیایید به این موضوع فکر کنیم که برخی از ما قرار است قسمت زیادی از سرمایه ای که حاصل سالها کار و تلاش ماست برای دستیابی به آرامش روحی و اقتصادی هزینه نماییم.

حالا برای یادگیری نکات شناخت یک ویلای خوش ساخت در شمال می بایست چند دیدگاه مهم را در چک لیست خرید خود وارد نمایید:

آشنایی به مناطق امن و آرام شمال کشور

وقتی به عنوان یک فرد غیر بومی وارد یک شهر می شوید مهمترین گزینه برای انتخاب بهترین ویلا، اطمینان از امنیت و آرامش منطقه انتخابی مورد نظر شما خواهد بود. حالا چگونه از این مورد آگاه شویم؟ پیشنهاد می کنیم، ابتدا به امر، در موقعیت های زمانی مختلف از محیط مورد نظر خود بازدید به عمل آورید. مثلا در روزهای شلوغ پایان هفته و همچنین روزهای خلوت آن منطقه را بررسی نمایید. در مرحله بعد به سراغ مشاور مورد اعتماد خود رفته و در رابطه با مکان مورد نظر از او پرس و جو نمایید. سپش از دوستان و آشنایان خود که بومی منطقه و یا محیط اطراف آنجا هستند پرس و جو نمایید و نتایج را با هم مقایسه کنید. اما در پایان پیشنهاد می کنیم یکی از گزینه های خود را روی ویلاهای شهرکی یا دهکده ساحلی قرار دهید، زیرا به دلیل امنیت بسیار بالا در اولیت خواهند بود.

آشنایی کامل با متریال و مصالح مناسب برای ساخت بهترین ویلا در شمال

شاید شما در تجربه خرید آپارتمان خود با بهترین مصالح ساختمانی مورد نیاز آن آشنا شده باشید اما در خرید ویلا در شمال کشور کمی قضیه متفاوت خواهد بود. به خصوص اگر ساکن شهرهای کم باران با آب و هوایی خشک هستید باید بدانید که شما می خواهید در یک محیط باران خیز و چهار فصل واقعی اقدام به خرید ویلا نمایید، پس قبل از هر نکته راجع به آب و هوای شمال تحقیق بیشتری نمایید. در انتخاب ویلا در شمال به نکات حساسی همچون جنس سنگ نما، نحوه نصب سنگ نما به همراه اسکوپ کردن و زیرسازی کامل، زاویه شیب سقف ها، جنس سقف ها، نحوه عایق کاری درب و پنجره ها، نحوه تنظیم پنجره ها در نما برای بهترین نورگیری در طول روزهای بارانی و ابری، استفاده از آجر، سنگ بلوک و سیمان باکیفیت در مراحل ساخت ویلا در شمال توجه نمایید.

بهترین ویلا در شمال، دهکده ساحلی الیت واقع در منطقه آزاد انزلی-زیباکنار

اِشراف به راههای ارتباطی و نقاط دسترسی برای رسیدن به بهترین ویلا در شمال

وقتی پس از جستجوهای زیاد ویلای مورد نظر خود را در شمال پیدا می نماییم باید به تمامی راههای ارتباطی متصل به آن اشراف پیدا کنیم. حالا چرا این موضوع اینقدر با اهمیت است؟ زیرا هم در ارزش افزوده ویلا موثر است و هم باید به فکر آرامش و آسایش بیشتر خود وخانواده خود باشیم. فکر کنید این ویلا تنها برای تعطیلات پایان هفته شماست و می خواهید پس از استراحت روز جمعه خود به سمت شهر و یا محیط کار خود حرکت نمایید.اگر مسیر ویلا تا نزدیکترین خروجی به اتوبان بسیار زیاد باشد و یا به دلیل نامناسب بودن راههای بین شهری آن منطقه، مدام در ترافیک سردرگم باشید و یا در مسیر آبگیر قرار گرفته باشید آیا همه انرژی که در پایان هفته در خود ذخیره نموده اید را اینگونه هدر نمیدهید؟! پس اگر قبل از خرید و یا انتخاب ویلا در در شمال، به راههای ارتباطی آن مکان اشراف پیدا کنید، خرید بهترین ویلا در شمال برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.

آشنایی با آب و هوای خاص شمال

برای انتخاب یک ویلا در شمال می بایست به منطنقه مورد نظر خود بروید و در آب و هوای مختلف، شرایط زندگی در آن نقطه را به خاطر بسپارید. شاید بگویید اینهمه کار برای چیست و همه میدانیم شمال بارانی و ابری است. اما باید بدانید برخی مناطق مانند نواحی ساحلی و یا کوهستانی شرایط آب و هوایی کمی متفاوت است. یعنی چیزی که شما از یک منطقه جنگلی شمال انتظار دارید با یک ویلای شهرکی ساحلی در شمال بی نهایت متفاوت است. این مورد به حدی مهم است که گاهی در مراحل اولیه ساخت باعث تعویص متریال ساخت نیز می شود.

شناخت سازنده ویلای مورد نظر و بازدید از برخی از نمونه کارهای قبلی

وقتی می خواهیم یک ماشین خوب بخریم به برند و سازنده آن دقت می کنیم و در نهایت بزرگترین معیار ما اعتماد به شرکت سازنده آن خواهد بود. یعنی پرداخت به ازای اعتماد.

پس چگونه برای خرید ویلا در شمال بدون شناخت سازنده آن دست به خرید می زنیم؟ چگونه بدون دیدن نمونه های مشابه ساخته شده در سالهای گذشته و تاثیر آب و هوای شمال بر بدنه و محیط داخلی ویلا در شمال برای سرمایه گذاری و خرید اعتماد نماییم؟ گاهی این موارد مهم، سهل انگارانه پشت سر گذاشته می شوند و پس از خرید ویلا باعث پشیمانی ما می شوند. پس حتما قبل از هر تصمیمی در مورد سازنده ویلای مورد نظر خود تحقیق نمایید.

انجام استعلام های لازم در رابطه با پروانه، پایان کار، سند ویلا در شمال

نکته مهم دیگر انجام تمامی استعلام های لازم قبل از سند زدن ویلا در شمال است که شامل بررسی پروانه ساخت، پایان کار، سند تک برگ و عدم بدهی و یا مشکلات موجود در معامله می شود. همیشه قبل از قرار نهایی در مشاور املاک و یا دفتر ثبت اسناد، تمامی مدارک را به دقت بررسی نمایید و هیچ وقت با قول های زبانی چیزی را موکول به پس از انجام قرارداد ننمایید.همیشه اطلاعات و جزئیات مالک و ملک مورد نظر را در سند به دقت مشاهده و با مدارک تکمیلی مطابقت دهید.

بهترین ویلا در شمال با سندتک برگ، دارای مجوز، پایان کار ، دهکده ساحلی الیت واقع در منطقه آزاد انزلی-زیباکنار

معماری منحصر به فرد ویلا در شمال

انتخاب یک ویلا با معماری منحصربه فرد همیشه به سود خریدار خواهد بود، زیرا اولین مولفه در شناخت بهترین ویلا در شمال معماری آن است. زمانی که به ویلاها نگاه می کنیم از طریق معماری خود به ما اطلاعات زیادی منتقل می نمایند. اگر به یک ویلا با طرح عادی و مشابه یا هزاران ویلای دیگر در شمال کشور نگاه می کنید از خود بپرسید چه حسی نسبت به آن دارم؟ آیا تفاوتی در زندگی من ایجاد می نماید؟ آیا در آن آرامش مورد نظرم را خواهم داشت؟ آیا می توانم به چشم یک سرمایه گذاری به آن نگاه کنم؟ آیا خانواده من در آن احساس آرامش و امنیت می کنند؟ آیا مهمانان و دوستان من از حضور در آن لذت می برند؟
باید با خودمان روراست باشیم. همه ما میخواهیم منحصر به فرد باشیم و به دنبال چیزی غیر تکراری و خاص هستیم.همه ما به دنبال کیفیت و ارتقاء اموال خود هستیم تا آینده ای بهتر و روشن تر را برای خود ترسیم نماییم.معماری ویلا در شمال می بایست همگام با طبیعت و اقلیم خاص آن باشد و همچنین با چشم نوازی و کیفیت ساخت خود تبدیل به یک اثر هنری و مانا در دل طبیعت زیبای شمال شود.

معماری هوشمندانه و فراتر از زمان حال با توجه به شرایط در حال تغییر اکوسیستم ها و همچنین حفظ چشم اندازهای مشرف به ویلا، همگی در کنار یکدیگر یک پکیج شگفت انگیز برای سرمایه گذاری و زندگی آرامش بخش در شمال کشور را فراهم می سازند.

بهترین ویلا در شمال، دهکده ساحلی الیت واقع در منطقه آزاد انزلی-زیباکنار

انتخاب مکان و زمین ویلا در شمال

چه مولفه هایی یک زمین را با ارزش می نماید؟ سوال درستی که باید قبل از انتخاب ویلا در شمال به آن پاسخ دهید. ابتدایی ترین دلیل برای ارزش یک زمین پیشینه منطقه مورد نظر است. مکانی مناسب برای سرمایه گذاری و گردشگری. حالا اگر مکانی هر دو مورد را در خود داشته باشد تبدیل به یک فرصت منحصر به فرد اقتصادی خواهد شد. یکی از مناطق بسیار شگفت انگیز در شمال کشور که هم از لحاظ گردشگری و هم سرمایه گذاری همیشه مورد توجه قرار گرفته است منطقه آزاد انزلی و زیباکنار است. این منطقه خاص به دلیل شاهراه ارتباطی اسکله تجاری و گمرک انزلی به مرکز استان یعنی شهر رشت و همچنین نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت و همجواری بیشترین تعداد از مناطق تفریحی و گردشگری محبوب استان، همیشه در اوج رونق قرار داشته است. حتی در سالهای گذشته و رکود بازار مسکن نیز هدف اصلی خریداران ویلا و زمین در استان گیلان منطقه آزاد انزلی و زیباکنار بوده است.

انتخاب فضای سبز و محوطه سازی ویلا در شمال با توجه به پوشش گیاهی منطقه

برخی ویلاها در شمال گزینه های اولیه را پشت سر می گذارند و زمانی که به ورودی ویلاها می رسیم ذوق خرید آن را از دست می دهیم.چرا؟ دلیل محوطه سازی نادرست و ناهماهنگ با منطقه مورد نظر است. استفاده از گیاهان و درختانی که با نمای خارجی و همچنین اکوسیستم منطقه هماهنگ نیستند و یا اصلا محوطه سازی به درستی صورت نگرفته است. یکی از مهمترین نکات معماری و طراحی ویلا در شمال ارائه یک محوطه خارجی دلنشین و هماهنگ با نما و چشم انداز ویلا است. نکته مهم دیگر در محوطه سازی، نوپردازی محیط خارجی ویلا در شب می باشد که زیبایی آنرا دو چندان می نماید و نبود آن یعنی بی تجربگی در ساخت و کاهش کیفیت تجربه زندگی در ویلا.

امکانات رفاهی و مراکز خدماتی و تفریحی در نزدیکی ویلا در شمال

همانطور که راههای ارتباطی یکی از مولفه ای اصلی انتخاب بهترین ویلا در شمال است، وجود امکانات رفاهی، مراکز خدماتی و تفریحی نیز در نزدیکی ویلای شما می تواند به خلق بهترین خاطرات و تجربه های شیرین زندگی کمک نماید. فکر کنید در یک تعطیلات آخر هفته، همراه خانواده دوست داشتی خود به ویلای لوکس و منحصربه فرد خود در نزدیکی دریای آرام خزر رفته اید. حالا نیاز به آفتاب گرم ساحل زیبای خزر، خریدهای روزانه، رفتن به مراکز تفریحی، بهترین رستوران ها و کافی شاپ های کشور و .... دارید. یکی از این مناطق جذاب با دسترسی همه جانبه در زمانی بین 5 تا 30 دقیقه از ویلای شما به تمامی امکانات بالا در منطقه آزاد انزلی زیباکنار قرار گرفته است. ظرف مدت 5 دقیقه از درب ویلای خود به کناره ساحل تمیز و جذاب زیباکنار بروید و پس از شنا و گردش و تفریح روزانه برای یک شام دلنشین به راحتی در بهترین رستوران های منطقه در کنار خانواده خود شبی به یاد ماندنی را بسازید.

ویلاهای شهرکی در شمال، بهترین و بدون ریسک ترین گزینه برای سرمایه گذاری

امنیت، حریم خصوصی، چشم انداز ابدی، ارزش افزوده و آرامشی باور نکردنی، همه و همه تنها در یک گزینه در کنار یکدیگر قرارگرفته اند. زندگی در ویلاهای شهرکی برای سرمایه گذاری و آرامش بهترین گزینه در طول سالیان بوده اند زیرا به دلیل مدیریت یکپارچه، نزدیکی امکانات رفاهی درداخل شهرک، امنیت تضمین شده حریم خصوصی مالکان، نظم و نظافت دائمی، کیفیت ثابت خدمات، چشم اندازهای ثابت و منحصر به فرد و امکانات خاص ویلاها، همیشه و در تمامی بازارها روند صعودی از نظر ارزش گذاری داشته اند.

بهترین ویلا در شمال، دهکده ساحلی الیت واقع در منطقه آزاد انزلی-زیباکنار


مطلب پیشنهادی: ویلا شمال و طراحی فضای سبز با المان های مختلف


 

4.8/ 5 1 2633

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت