مسیر های اصلی دسترسی به منطقه زیباکنار

مسیر های اصلی دسترسی به منطقه زیباکنار

یکی از عوامل موثر برای ارزشمند شدن یک ویلا شمال ، راههای دسترسی ویلا در شمال به مراکز خدماتی و مسیرهای انتقالی و دسترسی آسان به آن است ، چرا که دسترس به مسیر های نقل و انتقال ارتباط مستقیم با دسترسی به امکانات رفاهی بیشتر در منطقه است . در این مقاله قصد داریم مسیر های اصلی دسترسی به منطقه زیباکنار را بررسی نماییم . در ادامه با ما همراه باشید .

برای رسیدن به زیباکنار چند انتخاب پیش روی شما است و انتخاب ها به مکان حرکت شما به سمت زیباکنار بستگی دارد ، به عنوان مثال شما از کشور آذربایجان قصد ورود به گیلان و منطقه آزاد زیباکنار را دارید ، احتیاج به مسیر های بین المللی ( هوایی ، زمینی و یا آبی ) و راههای جاده ای داخلی خواهید داشت. پیشنهاد میشود مسیر فعلی خودتان و مقصد ( زیباکنار) را از طریق گوگل مپ بررسی نمایید . مسیر ها به شرح استفاده از وسایل نقلیه مختلف در ادامه آمده است .
• با خودروی شخصی یا اتوبوس و خودرو های عمومی :
براي رسيدن به زیباکنار، چندین راه اصلي زميني وجود دارد كه عبارتند از:
1. محور قزوین - رشت - زیباکنار از جنوب استان گیلان
2. محور رامسر - رودسر - لنگرود - جاده ساحلی چمخاله - زیباکنار از سمت شرق استان گیلان
3. محور اردبیل - آستارا - تالش - بندر انزلی - زیباکنار از سمت غرب استان گیلان

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

در كنار راه‌هاي اصلي، شبكه وسيع و كارآمدي از راه‌هاي فرعي آسفالته ، شهرها و روستاهاي موجود در داخل گيلان را به هم مربوط مي‌سازند و بدين ترتيب دسترسي به هر نقطه‌اي را در گيلان به راحتي فراهم مي‌كنند.
• با هواپیما:
شما می توانید از بسیاری از شهرها به رشت مرکز استان بروید. تنها فرودگاه استان گيلان در شهرستان رشت واقع شده است. سپس از مسیر جاده انزلی – حسن رود - زیباکنار به زیباکنار برسید.
• با قطار:
نزدیک ترین راه آهن، خط آهن باکو - آستارا است که می توانید به نقطه مرزی ایران برسید و بعد پیاده به این سمت مرز بیایید. گفته می شود خط آهنی تهران - قزوین - رشت - آستارا را در آینده به یکدیگر متصل خواهد کرد.
• با کشتی:
- هر هفته از باکو در جمهوری آذربایجان مسیرهایی برای بندرانزلی وجود دارد. ممکن است قایق های شخصی نیز شما را بتوانند از استان مازندران به گیلان برسانند.
دهکده ساحلی ویلایی الیت در منطقه خوش آب و هوای زیباکنار( در شمال کشور ) با طراحی دو ورودی به مسیر های اصلی انزلی – خشکبیجار-کیاشهر و خیابان شماره2 دریا زیباکنار ، دسترسی آسان به تمامی امکانات منطقه زیباکنار، انزلی ، کیاشهر ، رشت برای ساکنین دهکده ویلایی شمال را داراست و با توجه به فاصله نزدیک به بنادر بین المللی انزلی و کیاشهر و مرکز استان شهر رشت امکان دسترسی به راههای هوایی و آبی را برای سفرهای خارج استانی و بین المللی فراهم می آورد.

از هر سمتی که وارد استان گیلان شوید همیشه یک مسیر اصلی به زیباکنار وجود دارد به همین دلیل زیباکنار را شاهراه تجاری گیلان میدانند. اگر برای خرید ویلا شمال راه های دسترسی به مراکز اصلی خرید و خدماتی برای شما مهم است پس دقت کنید که اگر از هر جایی وارد استان گیلان شوید زیباکنار در یک قدمی شماست . با نگاهی اجمالی به نقشه این را درمیابید که شرق یا غرب فرقی نمی کند از شمال یا جنوب هم فرقی نمیکند بدون عبور از مسیر های سخت و طولانی و خسته کننده به ویلای خود برسید . و حتی اگر قصد خرید و تفریح را دارید در کمتر از چند دقیقه به قطب تجاری گیلان یعنی منطقه آزاد تجاری انزلی بروید .

 

دهکده ساحلی ویلایی الیت براس سهولت آدرس دهی ، اقدام به ایجاد مسیر دسترسی از رشت و بندر انزلی به منطقه زیباکنار نموده است که میتوانید از لینک زیر مشاهده فرمایید .

مسیر های اصلی دسترسی به منطقه زیباکنار‎

 

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :

آشنایی با سبک های معماری ویلاها در دهکده ساحلی الیت

خرید ویلا شمال در ایران یا کشور های همسایه؟

راهنمای خرید ویلا در شمال

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلا شمال

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا ، قبل از خرید ویلا شمال

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟

چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

4.7/ 5 1 20607

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت