سرمایه گذاری اقتصادی بدون ریسک در منطقه آزاد انزلی - زیباکنار

سرمایه گذاری اقتصادی بدون ریسک در منطقه آزاد انزلی - زیباکنار

 ویلا شمال

دهکـده ساحلی ویلایی الیت واقع در منطقه آزاد انزلی-زیباکنار

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری اقتصادی بدون ریسک با سود بالا

 

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت برای سرمایه گذاری در یک منطقه شرایط و امکانات اقتصادی و تجاری آن منطقه میباشد، زیباکنار واقع در منطقه آزاد انزلی ، با توجه به نزدیکی به ساحل دریای خزر ، دارای آب و هوای خوب، داشتن جنگل های طبیعی و تالاب و ... درخود از پتانسیل تفریحی و گردشگری بسیار بالایی برخوردار است اما باید یادآور شویم که تاثیر منطقه آزاد تجاری انزلی بر این منطقه ،از امکانات تجاری و اقتصادی بسیاری نیز برخوردار است ، در ادامه بیشتر با منطقه آزاد تجاری انزلی آشنا خواهیم شد :

معرفی منطقه آزاد انزلی :

منطقه آزاد انزلی که یکی از هفت منطقه آزاد ایران عزیز است ، در راستای اهداف اقتصادی کشور، در اوایل سال۱۳۷۰ در محدوده شهر بندر انزلی و شهرستان انزلی در شمال ایران و در منطقه جنوب دریای خزر بنیان گذاشته شده‌است.

تعریفی از منطقه آزاد :

منطقه آزاد به ناحیه صنعتی ویژه در خارج از مرز گمرکی که تولیداتش جهت گیری صادراتی دارند گفته می شود.

ایجاد یک منطقه آزاد، امتیازات ویژه ای را می تواند به همراه داشته باشد.از جمله ی این امتیازات می توان به ایجاد فرصت های اشتغال در داخل و خارج و جذب سرمایه های خارجی و همچنین کمک به کشور برای ورود به بازارهای جهانی و گسترش صادرات اشاره کرد. به همین دلیل ، امکانات و تسهیلات قانونی، شرایط مساعدی را جهت سرمایه گذاری های اقتصادی و زیر بنایی برای حضور فعالان اقتصادی در مناطق آزاد مهیا کرده است.

مناطق آزاد تجاری ایرانی  شامل هفت منطقه  زیر میشود :

جزیره کیش ، جزینه قشم ، چابهار ، انزلی ، ارس ، اروند و ماکو

 

منطقه آزاد انزلی به عنوان تنها منطقه آزاد شمال کشور با بهره مندی از موقعیت راهبردی در بخش تجارت و گردشگری، فرصتی بی بدیل برای توسعه بشمار می آید.

بخشی از محدوده مصوب منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی از سه راهی حسن رود تا پل کیاشهر میباشد که مناطق ساحلی زیباکنار در آن قرار گرفته است .

در مقاله بعد وب سایت دهکده ساحلی الیت درباره مزایا و امکانات اقتصادی که منطقه آزاد تجاری انزلی در اختیار ما قرار میدهد بیشتر توضیح خواهیم داد ...

دهکده ساحلی ویلایی الیت واقع در منطقه ازاد انزلی – زیباکنار

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری اقتصادیبدون ریسک با سود بالا

 مجموعه ویلایی دهکده ساحلي اليت درفاز يک و دو، مشتمل برزميني به مساحت 33.230 متر مربع در شمال و در کنار ساحل درياي خزر، منطقه آزاد انزلي - زيباکنار، استان گيلان واقع شده است. اين مجموعه شامل 73 واحد ويلاي ساحلي (ویلا شمال) در سبک معماري نيو کلاسيک و گوتيک ريوايوال با نماي رومي و طراحي داخلي کاربرد گرايانه مي باشد. واحدهاي دهکده ويلايي اليت در 4 تيپ از 200 تا 295 متر مربع بنا بصورت واحد هاي ويلايي دوطبقه، از 3 تا 5 خواب با چشم اندازي بي نظير به ساحل درياي خزر در محيطي استثنايي در دست ساخت است.

درباره دهکده ويلايي اليت در شمال بيشتر بدانيد : معرفي دهکده ساحلي ويلايي اليت ، ويلا شمال

براي مطالعه توضيحات تکميلي درباره منطقه آزاد تجاري-صنعتي انزلي مطلب زير را مطالعه بفرماييد :معرفي منطقه آزاد تجاري - صنعتي انزلي ، تکميلي

برای اطلاع از قیمت ها و تیپ بندی ویلاها صفحه فروش ویلای های آماده را ببینید.

5/ 5 1 3077

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت