اطلاعیه مهم، در راستای پیشگیری از سوءاستفاده برخی افراد و مجموعه های سودجو
  • نويسنده : اليت
  • دسته : اخبار
  • 2018-04-28

اطلاعیه مهم، در راستای پیشگیری از سوءاستفاده برخی افراد و مجموعه های سودجو

در راستای پیشگیری از سوءاستفاده برخی افراد و مجموعه های سودجو از دیزاین و طرحهای معماری و فرم بناهای مجموعه های شهرک آرش4 و نیز دهکده ساحلی الیت و حتی کپی برداری از اسم دهکده ساحلی الیت، بر آن شدیم جهت رعایت حقوق مصرف کننده و نیز اطلاع رسانی نکاتی چند در این ارتباط به نظر مخاطبان و همراهان همیشگی مان برسانیم که :

اطلاعیه مهم، در راستای پیشگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو و مجموعه ها از دیزاین و طرح های معماری و فرم بناهای مجموعه های شهرک آرش ۴ و نیز دهکده ساحلی الیت و حتی کپی برداری از اسم دهکده ساحلی الیت ، بر آن شدیم جهت رعایت حقوق مصرف کننده و نیز اطلاع رسانی نکاتی چند در این ارتباط به نظر مخاطبان و همراهان همیشگی مان برسانیم :

کلیه مراحل طراحی، اجرا و نظارت مجموعه های شهرک آرش4 و دهکده ساحلی الیت در زیباکنار توسط آرشیتکت "امین بلندرفتار" - کارشناس ارشد معماری از دانشگاه کارلتون کانادا - و آرشیتکت " محمد و متین بلندرفتار" - کارشناس ارشد معماری از دانشگاه بی.ام.ایی مجارستان – انجام گرفته است.

از مشخصه های ساختمانهای طراحی و اجرا شده توسط مهندسین بلندرفتار ؛ تاکید بر طراحی فرم و حجم ساختمان در یکی از سبکهای معماری مد نظر آرشیتکت ، تناسب چشم نواز اجزای نما از قبیل سایز پنجره ها، محل قرار گیری پنجرها در نما، عدم اتصال پنجره ها به دیوارهای نما، پرهیز از تکرار غیر ضروری اِلمان های ساختمان دراجرای آن می باشد ؛ بعنوان مثال وجود دو درب ورودی که با توجه به قرار گرفتن بنا در شرایط آب و هوایی معتدل ، نیازی به وجود "کلد روم" نمی باشد.

وجود حداقل ۱۵ عدد ستون ۳۵ در ۳۵ سانتیمتر در طبقه اول ساختمانهای دوطبقه و دوبلکس از ویژگهای ملموس این ساختمانهاست و ستونها جملگی بخاطر نحوه چیدمان فضاهای داخلی و ارتباط فضاها ،به اصطلاح تو کار، کار شده اند.

ویژگی بسیار مهم دیگر که در مبحث مقاومت ساختمان در برار حوادث احتمالی زلزله طبق قوانین بین المللی نظام مهندسی حائز اهمیت فراوان میباشد یکپارچگی اسکلت بتنی و سایز میلگردها و همچنین فاصله خاموت های به کار رفته در ستونها و شناژهای سقف و فونداسیون ها میباشد.

حال اینکه برخی از این افراد سودجو علاوه بر کپی برداری از طرح های فوق الذکر اقدام به استفاده از میلگردهای شماره ۱۲ و آن هم فقط ۴ عدد در ستونها و شناژها و حذف حداقل ۴ ستون در طبقه هم کف در استحکام ساختمان خلل جدی ایجاده کرده اند که هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه این ساختمانها را بشدت آسیب پذیر خواهد کرد.

مجموعه ویلایی دهکده ساحلی الیت در منطقه آزاد انزلی، زیباکنار ، با کسب مجوزهای قانونی و پروانه ساخت از سازمان منطقه آزاد انزلی ، در زمینی به مساحت 33.230 متر مربع مشتمل بر 73 واحد ویلایی دوبلکس و تریبلکس در 5 تیپ بندی در دست ساخت است و کلیه واحد های مرتبط با مجموعه دهکده ساحلی الیت و ملک های معرفی شده در شهرک آرش۴ تحت مالکیت آقای احمد بلندرفتار با پروانه ساخت از شهرداری منطقه آزاد انزلی بعنوان تنها متولی امر ساخت و ساز ، در تنها منطقه آزاد شمال کشور میباشند.

جهت حصول اطمینان خریداران و سرمایه گذاران محترم تمامی موارد فوق الذکرقابل استعلام از شهرداری منطقه آزاد میباشند.

مراحل سرمايه گذاري و تاسيس واحدهاي غير صنعتي ( گردشگري ، خدماتي ، مسكوني) در منطقه آزاد انزلي

 

ارایه سند تک برگ عرصه و اعیان برای هر کدام از واحدهای مجموعه های ویلایی فوق متضمن سلامت نقل و انتقالات میباشد. در راستای تسهیل خرید از مجموعه دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش ۴ علاوه بر در نظر گرفتن اقساط ۱۰ ماهه و با همکاری بانک مسکن، تمامی واحد ها دارای تسهیلات بانک مسکن تا سقف۹۰ میلیون تومان با سود ۱۸٪ و تنفس یک و نیم ساله با بازپرداخت ۱۲ ساله طبق مقررات بانک مسکن میباشند.

همچنین علاقمندان میتوانند با ثبت درخواست خود در بخش درخواست مشاوره ، از مشاورین ما اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

لینک درخواست مشاوره

و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

لینک اطلاعات تماس با ما

 

اسناد شهرک آرش 4 و اسناد دهکده ساحلی الیت

ویلا شمال ، دهکده ساحلی الیت ، شهرک آرش 4 ، ویلا زیباکنارویلا شمال ، دهکده ساحلی الیت ، شهرک آرش 4 ، ویلا زیباکنارویلا شمال ، دهکده ساحلی الیت ، شهرک آرش 4 ، ویلا زیباکنار

5/ 5 1 3736

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت