تاثیر رنگ در فنگ شویی رنگها برای ویلا شمال

تاثیر رنگ در فنگ شویی رنگها برای ویلا شمال

تعریفی کوتاه از فنگ شویی: فنگ شویی یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. مهم‌ترین چیزهایی که باید در آن رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگهای مناسب، خطوط منحنی و در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است. در ادامه برای استفاده از فنگ شویی رنگ ها در ویلا شمال یک راهنمای کوتاه از رنگ ها معرفی میگردد:

 

فنگ شویی رنگ چیست ؟ 

« متخصصان فنگ شویی بر این باورند که این هنر چینی باستان در هر کاری که انجام میدهیم، نقش مهمی را از طریق کمک در متعادل و شاد سازی فضای زندگی روزمره با تغییر نحوه انتقال انرژی در فضای خانه ما ایفا میکند، اما رسیدن به یک فنگ شویی خوب چیزی بیشتر از نحوه چیدمان مبلمان ویلا نیاز دارد. فنگ شویی رنگ، به طور خاص بر چگونگی تاثیر رنگ بر فنگ شویی تمرکز میکند.»

متخصص فنگ شویی لورا بنکو ( Laura Benko )  نویسنده کتاب جامع خانه:’فنگ شویی برای ذهن، بدن، روح، فضا‘ میگوید: “این بیشتر شبیه به رفتن به نزدیکترین فروشگاه ابزار و برداشتن برخی از رنگهای کاتالوگ رنگهاست.

بنکو میگوید : “من همیشه ارتباط بین زمینه های عاطفی مشتریان و چالشهای زندگی و چگونگی آشکار شدن آنها در فضا را ایجاد میکنم. “

حال که با فنگ شویی رنگ آشنا شدیم به تاثیر هر رنگ در فنگ شویی رنگها برای ویلا شمال می پردازیم :

قرمز برای موفق بودن :

رنگ سنتی عشق، قدرت و موفقیت (در چندین فرهنگ)، قرمز “آتشی” ترین عنصر فنگ شویی رنگ است و گفته می شود که شادی، هیجان و حتی برانگیختگی را به ارمغان می آورد.
اما باید هوشمندانه از آن استفاده کرد : بنکو برای استفاده از رنگ قرمز در یک اتاق خواب اخطار می دهد، زیرا رنگ یانگ  “YANG” فعال است و می تواند محرک باشد. او می گوید، در عوض، از این رنگ در یک اتاق ناهارخوری استفاده کنید، زیرا می تواند به هضم غذا کمک کرده و احساس بیداری ایجاد کند.

 


آبی برای آرامش و تمرکز:

آبی در تونالیته و سایه های بیشماری وجود دارد و این در حالی که هر یک از آنها میتوانند یک نمای متفاوت به اتاق ها بدهند؛ صرف نظر از سایه ها، این رنگ باعث جریان آزاد انرژی، حس تمرکز، تفکر، و آرامش در ویلا است. از رنگ آبی در یک حمام مستر برای به وجود آوردن حسی آرامش بخش ، در سقف یک پاسیو، و یا حتی در سراسر اتاق بازی کودکان میتوان استفاده کرد.

 زمانی که انتخاب یک سایه آبی سخت است چه باید کرد؟ بنکو در این مورد توصیه می کند “به اجزای اتاق خود نگاه کنید و ببینید چه رنگی از دست رفته، این مهم است که همیشه به لایه های عمیقتر سطوح نگاه کنید. “

 


زرد و طلایی انگیزه ای برای سلامتی و رشد کردن

زرد بیش از یک سایه آفتابی است: در فنگ شویی نیز قدرت را نشان داده و سلامت (و حتی باروری) را تحریک می کند. بنکو می گوید: “با روانداز یا کوسن زرد یا گل شروع کنید.” از آن در دفتر کار استفاده کنید، زیرا یک راه برای مقابله با سردردهای سر کار، افزودن یک رنگ رشد دهنده است که به افزایش آگاهی ذهنی کمک می کند.

 


بنفش برای رفاه و کامیابی

این رنگ شاد مدت طولانی است که رنگی از خانواده سلطنتی بوده و هنگامی که در سایه های نور (مانند اسطوخدوس یا بنفش خاکستری) استفاده می شود، بسیار شیک و زیبا به نظر می آیند و مانند بنفش نشان دهنده رفاه و کامیابی است.  بنکو توصیه می کند که از آن در منطقه ثروت خانه خود، در گوشه سمت چپ عقب، دورترین فاصله از ورودی خود استفاده کنید. او می گوید: “هنگامی که در حال تنظیم فنگ شویی هستم، فکر می کنم که امید شما چیست و تجسم شما در باره افزایش رفاه در زندگی چیست.”

 


نارنجی: اجتماعی ترین رنگ

نارنجی ممکن است روشن و با صدایی بلند باشد، اما این به خاطر آن است که یک “اجتماعی ترین” رنگهاست .النا فرامپپتون، بنیانگذار و مدیر خلاق شرکت Frampton و یک سرگرمی فنگ شویی می گوید: ” از رنگ های آتش، مانند نارنجی، در فضای باز و یا ورودی و کریدورها برای ایجاد انرژی پویا و کمک به گردش درآوردن چشم در فضا استفاده کنید. ” خواه بر روی دیوار و یا به عنوان تاکید ، رنگ نارنجی باعث میشود که سطح انرژی در فضا بالا باشد و حتی باعث سرزنده شدن گفتگو ها و مکالمات شود.

 


سبز برای شروع رشد و نوسازی

سبز یک رنگ کلی همه منظوره، نشان دهنده تعادل، رشد و فراوانی در فنگ شویی است. سارا کمپرلن از استودیو طراحی Campernel در Portsmouth اغلب در کلاس های خود برای شیوه های فنگ شویی رنگ در کالج Endicott می گوید، رنگ سبز را در آشپزخانه در نظر بگیرید. انتخاب کردن سبز خزه ای، که، با توجه به فنگ شویی، می تواند در هضم کمک کند.

 


سقوط در عشق با صورتی

صورتی می تواند روز ولنتاین را به خاطر بیاورد – اما به گفته کارشناسان فنگ شویی این رنگ میتواند بسیار متنوع تر از آنچه شما فکر میکنید مورد استفاده قرار بگیرد ، صورتی کمرنگ می تواند یک رنگ ملایم برای آرامش دادن اتاق خواب شما باشد ، و Benko می گوید “بیشتر برای یک خواب شبانه آرام بخش ” بهتراز یک رنگ پر جنب و جوش مانند نارنجی یا قرمز است. با این حال، او برای استفاده از نور صورتی به شما هشدار می دهد زیرا شما با استفاده زیاد از این رنگ بیش از حد “یین= YIN ” یا زنانه هستید.

 


آیا میخواهید خانه خود را بفروشید؟ از سفید استفاده کنید

سفید، پاکیزگی، بی گناهی و شروع تازه ای را به وجود می آورد که باعث می شود پالت کامل برای فروش خانه شما تغییر رنگ داده شود. Benko می گوید: ” من عاشق استفاده از لایه های سفید به همراه کرم یا بافت ، همچنین فلزاتی چون نقره و طلا هستم .” انتخاب سفید با کرم و توناژ آبی باعث ایجاد یک احساس دوستانه و خوشایند در فضای خانه شما میشود .

 

در مقاله قبل برای راهنمایی کوتاه از تاثیرات رنگ نیز در مورد تاثیرات برخی رنگ ها توضیحاتی دادیم پیشنهاد می کنیم این مقاله را نیز مطالعه نمایید: راهنمای کوتاهی از تاثیر رنگ در ویلا شمال

 

دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 حاصل طراحی معماری کاربردگرایانه و اجرای دقیق و استاندارد توسط مهندسین و معماران برجسته و کارآزموده در زمینه معماری و طراحی داخلی همگام با آخرین تغییرات و دستاوردهای جهانی می باشد ، اگر به دنبال انتخابی متفاوت هستید تا تجربه آرامشی دل انگیز در مناطق ساحلی را داشته باشید پیشنهاد میکنیم از دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 دیدن نمایید.

برای آشنایی بیشتر با دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 و امکانات آنها ، مطلب زیر را مطالعه نمایید:

  » برای مشاهده ویلاهای آماده فروش در شمال اینجا کلیک نمایید

  »  دهکده ساحلی الیت

  »  شهرک آرش 4 

  » ویدئوهای دهکده ساحلی الیت  

  » گالری تصاویر گزارش های تصویری

  » تماس با ما

  » درباره با ما

 

4.6/ 5 1 2466

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت