راهنمای کوتاهی از تاثیر رنگ در ویلا شمال

راهنمای کوتاهی از تاثیر رنگ در ویلا شمال

 در مقالات قبل با مفاهیم تاثیر رنگ ها در طراحی داخلی آشنا شدیم ، برای آشنایی با تاثیر رنگ ها و انتخاب سریع رنگ مناسب دکوراسیون ویلای خود از یک راهنمای کوتاه که در ادامه می خوانید، استفاده کنید :

 

راهنمای کوتاهی از تاثیر رنگ در ویلا شمال

رنگ نارنجی:

رنگ نارنجی برای انگیزه و خوش بینی بسیار مناسب است و باعث احساس لذت و شادی می شود. هنگامی که نارنجی در سقف یک ویلا استفاده می شود، علاوه بر جلب توجه، میتواند بسیار مهیج و محرک باشد،

نارنجی جزو اجتماعی ترین رنگ هاست.

 دیوارهای نارنجی در ویلا اغلب تداعی کننده گرما هستند. کفپوش نارنجی نشانگر حرکت است. اگر در سایه روشنهای درخشان استفاده شود، می تواند برای چشم ها کمی زننده باشد. استفاده صحیح از رنگ های نارنجی می تواند باعث ایجاد فضایی پر جنب و جوش و  به طرز ماهرانه ای برای برجسته کردن سطوح در ویلای شمال شود.


 رنگ آبـی:

رنگ آبی به خوبی نشان دهنده اعتماد و وفاداری است. این رنگ ملایم برای حفظ آرامش مفید است. استفاده از رنگ آبی روشن در سقف اتاق های ویلا، فضا را  بسیار سرد نشان میدهد، اما در تن های تیره تر می تواند بسیار قوی و با انرژی بیشتری باشد.

 دیوارهای آبی رنگ در ویلا، احساس اطمینان و آرامش نسبت به کل دکوراسیون و همه چیز در ویلای شما را تداعی میکند. استفاده از رنگ آبی روشن برای کف پوش های ویلا احساس سبکی بیشتری نسبت به تناژ تیره تر این رنگ ایجاد میکند.


رنگ سبز

سبز نشان دهنده انرژی و احساسات است. رنگی جذاب که احساس سلامت، باروری، حاصل خیزی، آرامش و صمیمیت را القا می‌کند،استفاده از آن در ویلای شمالتان بهترین گزینه برای کمک به تعادل و ایجاد ثبات در یک فضا است.

 استفاده از رنگ سبز در سقف ویلا کمی میتواند مضطرب کننده باشد ولی اگر از سبز های روشن در سقف استفاده شود به صورت یک بازتاب دهنده نور ملایم عمل میکند که فضایی گرم و دنج به وجود می آورد.

کف پوشهای سبز برای ایجاد احساس آرامش و لطافت گزینه مناسبی هستند. در کل باید بدانیم که رنگ سبز به عنوان یک رنگ طبیعی در فضا کار می کند و این می تواند به وفوربا استفاده از گیاهان مختلف سبز رنگ در داخل خانه استفاده می شود.


رنگ صورتی

صورتی رنگ خلاقیت و تخیل است. سقف صورتی در دکور ویلا باعث ایجاد ظاهری ظریف میشود، این در حالیست که استفاده زیاد رنگ صورتی در دیوارها کمی زنانه و دخترانه به نظر می رسد. کف پوش صورتی به طور کلی ترجیح داده نمی شود، چرا که فضایی ناآشنا ایجاد میکند.

رنگ قهوه ای

براون رنگ دیگری از رنگ طبیعی است که احساس بسیار نزدیک به حس چوب را به وجود می آورد. رنگ قهوه ای در کف پوش باعث ایجاد احساس پایداری می شود، در حالی که استفده از این رنگ در دیوارها و سقف بسیار سنگین است.


 

در مقالات آینده به تاثرات رنگ های بیشتری برای استفاده در ویلا شمال خواهیم پرداخت.


 

دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 حاصل طراحی معماری کاربردگرایانه و اجرای دقیق و استاندارد توسط مهندسین و معماران برجسته و کارآزموده در زمینه معماری و طراحی داخلی همگام با آخرین تغییرات و دستاوردهای جهانی می باشد ، اگر به دنبال انتخابی متفاوت هستید تا تجربه آرامشی دل انگیز در مناطق ساحلی را داشته باشید پیشنهاد میکنیم از دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 دیدن نمایید.

برای آشنایی بیشتر با دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 و امکانات آنها ، مطلب زیر را مطالعه نمایید:

  » برای مشاهده ویلاهای آماده فروش در شمال اینجا کلیک نمایید

  »  دهکده ساحلی الیت

  »  شهرک آرش 4 

  » ویدئوهای دهکده ساحلی الیت  

  » گالری تصاویر گزارش های تصویری

  » تماس با ما

  » درباره با ما

4.9/ 5 1 1798

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت