تاثیر رنگ در طراحی داخلی ویلا در شمال

تاثیر رنگ در طراحی داخلی ویلا در شمال

رنگ ها یک زبان بصری جهانی و ابزاری مهم در طراحی داخلی به خصوص در ویلا هستند که نقش تعیین کننده ای در تعیین خلق و خوی موضوع هر فضای داخلی بازی میکنند.

ویلا شمال : تاثیر رنگ در طراحی داخلی ( به خصوص طراحی داخلی ویلا )

رنگ ها یک زبان بصری جهانی و ابزاری مهم در طراحی داخلی به خصوص در ویلا هستند. زیبایی فضای داخلی یک ویلا در زیبایی شناسی، ظاهر نهایی و احساس مکان ، محدود می شود. رنگها نقش تعیین کننده ای در تعیین خلق و خوی موضوع هر فضای داخلی بازی میکنند. در جایی که رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی و زرد باعث می شود فضا دنج ، گرم و راحت باشد، رنگهای خنکی مانند آبی و سبز یک محیط آرامش بخش را ایجاد می کنند. از این رو، بسیار مهم است که بدانیم رنگ ها چگونه بر روی رفتار ، شخصیت و خلق و خوی محیط به خصوص محیط ویلایی که محل آرامش ماست تاثیر میگذارند.

ویلا شمال : تاثیر رنگ در طراحی داخلی ( به خصوص طراحی داخلی ویلا )ویلا شمال : تاثیر رنگ در طراحی داخلی ( به خصوص طراحی داخلی ویلا )

اساسا رنگها به شیوه های فعال، غیرفعال و بی طرف رفتار می کنند. رنگ های خنثی مانند سیاه و قهوه ای و خاکستری معمولا برای ایجاد تعادل در یک دکور تشکیل شده از رنگهای فعال و غیر فعال استفاده می شود.آیا شما از اینکه چرا در اتاق خواب احساس آرامش دارید در حالی که در اتاق نشیمن همه چیز هیجان انگیز و انرژی بخش است ، متعجب هستید؟ باید بدانید این تنها به دلیل تاثیر رنگ در یک فضاست که محیط مناسبی را ارائه می دهد.

هر رنگ داستانی منحصر به فرد می گوید !!

رنگ تأثیر عمیقی بر روی یک فضا دارد،  در واقع می تواند موضوع کلی را در هر فضای داخلی ایجاد کند. رنگ ها بر احساسات انسانی، پوشش مشکلات طراحی و به طور چشمگیری در دگرگونی فضای داخلی تاثیر گذارند.

در مقاله آینده برای اینکه بتوانیم رنگ های متناسب با ویلای خود را استفاده کنید ، راهنمایی سریع برای انتخاب چند رنگ / و متریال ازاصطلاحات طراحی را شرح خواهیم داد.

ویلا شمال : تاثیر رنگ در طراحی داخلی ( به خصوص طراحی داخلی ویلا )

دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 حاصل طراحی معماری کاربردگرایانه و اجرای دقیق و استاندارد توسط مهندسین و معماران برجسته و کارآزموده در زمینه معماری و طراحی داخلی همگام با آخرین تغییرات و دستاوردهای جهانی می باشد ، اگر به دنبال انتخابی متفاوت هستید تا تجربه آرامشی دل انگیز در مناطق ساحلی را داشته باشید پیشنهاد میکنیم از دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 دیدن نمایید.

برای آشنایی بیشتر با دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 و امکانات آنها ، مطلب زیر را مطالعه نمایید:

  » برای مشاهده ویلاهای آماده فروش در شمال اینجا کلیک نمایید

  »  دهکده ساحلی الیت

  »  شهرک آرش 4 

  » ویدئوهای دهکده ساحلی الیت  

  » گالری تصاویر گزارش های تصویری

  » تماس با ما

  » درباره با ما

 

5/ 5 1 1763

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت