5  جاذبه توریستی منطقه آزاد انزلی در سفر به شمال 

5  جاذبه توریستی منطقه آزاد انزلی در سفر به شمال 

بندرانزلی، نخستین مقصد گردشگری دریایی کشور است که جاذبه خرید از منطقه آزاد و چند برنامه مهیج دیگر نیز یک روز به یادماندنی را برایتان می سازد . در ادامه 5 جاذبه توریستی منطقه آزاد انزلی را به شما معرفی میکنیم که در سفر به شمال از لذت تجربه آنها بهره ببرید و اوقات خوش و شادی را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید :

بروزرسانی شده در تاریخ : 5 تیر ماه 1397

1- مركز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

این مرکز در دو بخش بانوان و آقایان با دارا بودن امكاناتی از قبیل: کافی‌شاپ، سالن ماساژ، چترهای سایه بان با پوشش سقف كاهی، صندلی‌های آفتاب‌گیر، رختكن با كمدهای دارای قفل هوشمند، اتاق‌های تعویض لباس،دوش صحرایی،کف‌پوش چوب بلاست، فضای سبز زیبا، زمین والیبال، میز پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و ... آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران منطقه است.

استقرار گروه‌های نجات‌غریق، هلال‌احمر، همیار پلیس و اورژانس در این مرکز تفریحی به‌منظور حفظ امنیت و رفاه حال گردشگران است. مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی به‌عنوان مجهزترین و مناسب‌ترین مرکز تفریحات دریایی شمال کشور در مرحله نخست در قالب دو طرح آقایان و بانوان در فضایی به مساحت 5.5 هکتار پهنه خشکی و دریایی در منطقه آزاد انزلی ساخته‌شده که بالا بردن ضریب ایمنی گردشگران در بهره‌گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزش‌های آبی - ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل‌ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح‌های ساحلی -گردشگری در مناطق ساحلی شمال کشور ازجمله دلایل ایجاد آن است.

دهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

 دهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

 2- باشگاه سوارکاری

این باشگاه اسب سواری که در مسیر جاده انزلی به سمت رشت قرار دارد وهرساله برگزارکننده جشنواره زیبایی اسب کاسپین در نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی نیز می باشد .  اسب کاسپین یا اسبچه خزر اسبی مینیاتوری و بسیار منحصر به فرد است .

 دهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

3- پیست کارتینگ

سرعت را بدون مخاطره تجربه کنید !

پیست کارتینک منطقه آزاد انزلی ، توسط تیم فنی مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی طراحی شده و از ویژگی های بارز آن مسیر پر پیچ و خم پیست است . این پیست محدودیتی برای استفاده خانم ها و آقایان نداشته و به خاطر وجود ماشین های کوچکتر امکان استفاده برای بچه های ۱۱ سال به بالا در آن فراهم شده است .

 دهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

4- اتوبوس دریایی در مارینای منطقه آزاد انزلی

موج شکن و اسکله مارینای انزلی یک مجتمع بندری کوچک زیر مجموعه بندر کاسپین برای شناورهای سبک تفریحی و مسافری است. مارینای بندر کاسپین یک مجموعه گردشگری دریایی است که دارای بخش‌هایی نظیر اسکله قایق‌های تفریحی، هتل، رستوران دریایی، مرکز ورزش‌های دریایی، امکانات تفریحی مرتبط با ساحل و دریا می‌باشد. اسکله مارینا بندر کاسپین امکان پهلوگیری ۳۵۰ قایق مسافری تفریحی به صورت همزمان و کشتی کروز در این اسکله را فرآهم خواهد آورد.

ساخت موج شکن ها و ایجاد حوضچه آرامش اسکله تفریحی مارینا مجتمع بندری کاسپین منطقه آزاد انزلی همزمان با حضور رییس جمهور در منطقه آزاد انزلی در فروردین ماه سال گذشته آغاز و تا پایان سال ۹۶ به اتمام رسید و در حال حاضر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با نصب اسکله‌های پهلوگیری شناورهای تفریحی آماده بهره برداری شده است.

گفتنی است میزان اشتغالزایی اسکله های مارینا ۱۵۰ نفر است که مجموع منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی در حدود ۴۰ میلیارد تومان می باشد.

دهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

 5 -فاز تجاری و گردشگری منطقه آزاد انزلی

اگر به خرید علاقمندید حتما از این منطقه بازدید نمایید چراکه با وجود مجتمع های تجاری بزرگ ، رستورانها و کافی شاپ ها و تنوع بالا در کالا ها با قیمت های مناسب امکان خریدی لذت بخش را برای شما فراهم می آورد  ، علاوه بر خرید  همجواری این مجتمع های تجاری و رستورانها با ساحل دریا ، وجود آلاچیق ها برای استراحت و استفاده از هوای مطبوع برای شما آرامش را در بر خواهد داشت.

دهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمالدهکده ساحلی الیت ویلا در شمال

 ویلا شمال

↵ خرید ویلا در شمال 

↵ ویلای لوکس تیپ 4 ب در دهکده ساحلی الیت

↵ ویلای لوکس تیپ 4 آ دهکده ساحلی الیت

↵ فروش ویلای آماده

↵ معرفی دهکده ساحلی الیت

↵  شهرک آرش 4

↵ طراحان دهکده ساحلی الیت

↵ اطلاعیه مهم، در راستای پیشگیری از سوء استفاده برخی افراد و مجموعه های سودجو

5/ 5 1 29973

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت