زمان و مکان مناسب برای خرید ویلای خوب

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلای خوب

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلای خوب در شمال در ادامه پاسخ به سوالات قبل از خرید ویلا باید بدانیم می باشد. دو سوال بسیار مهم وجود دارد ، در چه زمان و مکانی ویلا شمال خریداری کنیم ؟ آیا آن مکان در آینده رشد و توسعه خواهد داشت ؟

زمان مناسب برای خرید ویلای خوب :

در مورد زمان مناسب برای خرید ویلای خب در شمال باید بگوییم مانند سایر بخش های مسکن از جهت خرید و فروش فصل تابستان رونق خاصی دارد اما باید در نظر داشت ویلا یک خانه شهری نیست. در خرید ویلا شمال بیشتر علاقه به طبیعت، آرامش، دوری از هیاهوی شهر، تفریح و استفاده از تعطیلات و ... مهمتر به نظر میرسد پس گاهی خیلی زمان مورد نظر مانند خرید آپارتمان و سایر املاک در این مقوله مداخله نمیکند .

مکان مناسب برای خرید ویلا شمال :

ابتدا بیایید به این موضوع بپردازیم که خود مکان ویلا چگونه باشد بعد به موقعیت جغرافیایی آن خواهیم پرداخت . در نظر داشته باشید که شما در خرید ویلا شمال اصلی ترین عامل خرید خود روی منظره و یا همان چشم انداز (view) قرار میدهید . پس به این موضوع دقت بیشتری کنید اگر روبروی ویلایی که شما خریداری میکنید زمینی بین ویلای شما و منظره و چشم انداز مورد نظر شما قرار دارد پس در آینده نزدیک دیگر دید مناسبی نخواهید داشت . اگر بدنبال یک چشم انداز دائمی رو به طبیعت هستید پیشنهاد میکنیم به سراغ شهرک و دهکده ساحلی ویلایی با موقعیت عالی باشید . به دو دلیل : اول منظره ای که همیشه ثابت است و دوم : ارزش سرمایه گذاری آن . اگر مقایسه قیمتی داشته باشیم به دلیل امکانات رفاهی ، امنیت و دوام همیشه قیمت ویلا ها در شهرک ها و دهکده های ساحلی ویلایی رو به افزایش بوده .

پس از آن موقعیت جغرافیایی ویلا شمال مد نظر است . در شمال، منطقه زیباکنار بخاطر موقعیت ویژه خود همیشه مدنظر سرمایه گذاران و گردشگران بوده و هست و از معدود مناطقی است که حتی در سال های رکود قیمت رو به رشدی داشته . زیباکنار منطقه ای که همیشه به واسطه طبیعت زیبا، شالیزار ها ،تالاب ها ، رودخانه های خروشان(همچون رودخانه عظیم سپیدرود) ،مردمان با فرهنگ و ریشه دار و مجاورت با جاذبه های گردشگری فراوان و دسترسی به شهرهای بزرگ استان همیشه مورد توجه همگان بوده .

پس اگر به دنبال ویلایی خوش آب و هوا و خوش منظره هستید بهترین نقطه در شمال ، زیباکنار را به شما معرفی کرده ایم و اگر از جهت سرمایه گذاری قصد خرید ویلا شمال دارید باز هم بزرگترین قطب گردشگری و سرمایه گذاری شمال ایران یک انتخاب بی بدیل و با ثبات است.

 

در مطلب بعدی در رابطه با راه های ارتباطی ویلا به مسیر های اصلی و مراکز خدماتی صحبت خواهیم کرد و همچنین بیشتر با منطقه آزاد زیباکنار آشنا میشویم . کمی هم در رابطه با جاذبه ها و ارزش ها سرمایه گذاری در این منطقه توضیح خواهیم داد .

 

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا ، قبل از خرید ویلا شمال

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟

چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

ویلا چیست ؟ ویلا یک خانه شهری نیست

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

مکانهای گردشگری زیباکنار

4.9/ 5 1 13107

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت