چه استعلاماتی قبل از خرید ویلای خوب باید انجام دهیم؟

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلای خوب باید انجام دهیم؟

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلای خوب باید انجام دهیم؟ پیش از این در مطالب قبلی سوالی مطرح شد که نوع و زمان استعلامهای قانونی جهت خرید ویلا در شمال چگونه است. پس از حصول اطمینان از کاربری مسکونی زمین برای ساخت ویلا ها و یا شهرک ها باید مراحلی جهت کسب مجوز های قانونی آن طی شود .

 

اولین مجوز پروانه ساخت ویلا میباشد . اگر مجموعه ای بخواهد در شمال اقدام به ساخت ویلا کند ابتدا باید از طریق سازمان متولی صدور پروانه ساخت در آن منطقه اقدام کند . بعنوان مثال اگر مجموعه ای بخواهد در زیباکنار پروسه ساخت را شروع نماید باید از منطقه آزاد انزلی پروانه ساخت اخذ نماید . بنابراین نکته اولی که خریداران باید به آن توجه نمایند چک کردن پروانه ساخت مجموعه مورد نظر است .

چگونه فروشندگان ویلاها و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

یکی دیگر از مجوز های قانونی ساخت ویلا شمال در مناطقی مانند زیباکنار اخذ مجوز سرمایه گذاری است . در محدوده زیباکنار مجوز ساخت ویلا نیز توسط سازمان منطقه آزاد انزلی صادر میشود. در ساخت ویلا شمال نیاز به رعایت استاندارد های ساخت و کیفیت نیز میباشد . ایزو ها بیانگر استاندارد بودن مجموعه ها در موارد بر شمرده در گواهینامه های مورد نظر هستند . به عنوان مثال (ایزو 9001:2008 ) بیانگر مبانی سیستم مدیریت کیفیت در شرکت اخذ کننده است . اخذ گواهينامه به معناي رعايت تمامي استانداردهاي بين المللي و تحت نظارت گواهينامه مزبور است.

خرید ویلای لوکس در شمالی در دهکده ساحلی ویلایی الیت

در اخذ این گواهینامه ها، سازمان هایی که توسط موسسه استاندارد ایران با برگزاری آزمون امتیاز بالایی را کسب میکنند از درجه بالاتری در کیفیت و مدیریت برخوردار هستند . در استعلام در مجوز های داخلی و خارجی با توجه به شماره مجوز میتوان از سازمان مربوطه آن استعلام نمود . مطمئنا زمان استعلام ها بعد از جلسه حضوری و مصاحبه با مجموعه ها و یا شرکت های سازنده ویلا در شمال میباشد . در خرید ویلای خوب شمالی نکته های بسیار زیادی هستند که باید مورد توجه خریدار قرار گیرند که به ترتیب و در مطالب بعدی به آنها میپردازیم . امیدواریم اطلاعات موجود در این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

 

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :
ویلا ، خانه باغ لوکس Casa Gloria در برزیل
ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟
ویلا چیست ؟ ویلا یک خانه شهری نیست
ویلای خوب در شمال با دهکده ساحلي ويلايي اليت
ويلا شمالی در دهکده ویلایی الیت
پيش فروش ویلاهای لوکس دهکده ساحلي ويلايي اليت
خرید ویلای لوکس در شمال

4.8/ 5 1 5232

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت