ویلا ، خانه باغ لوکس Casa Gloria در برزیل

ویلا ، خانه باغ لوکس Casa Gloria در برزیل

تصاویری از ویلا ، خانه باغ لوکس Casa Gloria در قلب Trancoso از ایالت باهیا در کشور برزیل را برای شما آماده کرده ایم. گردشگران زیادی به بزریل سفر میکنند شاید دوست داشته باشید در طول اقامت برزیل یک شب در این ویلا اقامت داشته باشید.

ویلای اقامتی لوکس Casa Gloria در امتداد ساحل برزیل که انواع امکانات را برای راحتی و آسایش میهمانان در برنامه های تعطیلات خود ارائه میدهد . این ویلا یک خانه باغ زیبا با تاکید بر دکوراسیون ساده و متمرکز بر روی مواد دست ساز توسط هنرمندان محلی منطبق بافت محلی و با شکوه چوبی ساخته شده است که سبک خانه سازی مردم باهیا را به ما نشان میدهد. این ویلا ندارای مای داخلی و فضای باز با تراس بزرگ جهت استراحت کردن و استفاده از طبیعیت فوق العاده زیبا است. اتاق نشیمن طبقه بالا است و طبقه پایین مبل راحتی در اطراف عرشه استخر وجود دارد. خانه ویلا در گلوریا، یک خط آرام شنی و یک خیابان به دور از تمام شلوغی است. با این حال، در اینجا آرامش حاکم است و شما می توانید در کنار دوستان یا خانواده از آرامش در این خانه وبلا لذت ببرید.

دهکده ساحلی ویلایی الیت در شمال و کنار ساحل خزر، ویلای لوکس در شمال

در اطراف این خانه باغ زیبا تعدادی از مردم به خرده فروشی اجناس محلی خود مشغولند که تنها فروشندگان این منطقه هستند. یک پیاده روی پنج تا ده دقیقه ای شما را به یکی از افسانه سفید ، سواحل ماسه ای طولانی می رساند . فاصله رسیدن به همچین بهشتی باعث میشود که هرکسی به ترانکوسو علاقمند شود . پس از صرف یک ناهار در کنار ساحل میتوانید از ساحل این منطقه لذت بی نظیری ببرید .

در ادامه با تماشای تصاویری زیبا از این ویلای لوکس یا همان خانه باغ Casa Gloria با شما هستیم.

امیدواریم که این مطلب در سایت دهکده ویلایی الیت ، ویلا شمال مورد تایید شما قرار گرفته باشد .

منبع : Luxury villa to rent in Brazil, Trancoso

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :
قبل از خرید ویلا شمال باید بدانیم !
ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟
چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟
پيش فروش ویلاهای لوکس دهکده ساحلي ويلايي اليت
خرید ویلای لوکس در شمال

4.9/ 5 1 7727

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت