آيا قصد خريد ويلا شمال داريد ؟

آيا قصد خريد ويلا شمال داريد ؟

آيا قصد خريد ويلا شمال داريد ؟ در سالهاي اخير ساخت و يا خريد ، فروش ويلاهاي مختلف ، دهکده هاي ساحلي ، ويلا در شمال ، شهرک هاي ساحلي بسيار رونق پيدا کرده است. افزايش ساخت و ساز به دليل تقاضاي بالاي خريداراني است که اين روزها به تعداد آنها اضافه ميشود.

همچنين با توجه به ورود مسافران زياد به مناطق ساحلي به خصوص زيباکنار و منطقه آزاد انزلي ، ساکنان محلي اين مناطق نيز دست بکار شده اند ، ويلا هاي روستايي ساخته اتد و از طريق کرايه به مسافران امرار معاش مي کنند. توريست هاي مختلف با ورود به اين منطقه ميتوانند ويلا به سبک هاي مختلفي را مشاهده کنند .

با توجه به افزايش ساخت و ساز شهرک هاي ويلا سازي استقبال از خريد ويلا شمال بيشتر شده است . خريد ويلا در شمال و در شهرک هاي ويلايي از مزيت هاي زيادي برخوردار است که ميتوان به امکانات رفاهي و مبحث بسيار مهم امنيت اشاره کرد . در اين ميان شهرک ساحلي ويلايي اليت شامل 73 واحد ويلاي (ويلا شمال) ساحلي در سبک معماري نيو کلاسيک و گاتيک ريوايوال با نماي رومي و طراحي داخلي کاربرد گرايانه مي باشد. اين دهکده ساحلي ويلايي با چشم اندازي بي نظير به ساحل درياي خزر در محيطي استثنايي در دست ساخت است و پيش فروش دهکده ساحلي ويلايي اليت آغاز شده است .

اين مجموعه زيبا و مدرن داراي نگهباني 24 ساعته و دوربين مداربسته و ساختمانهاي هوشمند با قابليت کنترل از راه دور? وجود مشاعاتي همچون يک درياچه مصنوعي و جزيره بهمراه مجتمع تجارى اليت با امكاناتى نظير فود كورت به همراه فضاي روباز و روف گاردن با ويو درياچه، كافى شاپ، هايپر ماركت، فروشگاه صنايع دستي، پارک کودک، زمين تنيس و کلوپ دريايي اختصاصي تنها بخشي از امکانات اين شهرک ساحلي ميباشد.

 

آيا قصد خريد ويلا شمال داريد ؟ پيش فروش دهکده ساحلي ويلايي اليت آغاز شده است !

4.9/ 5 1 4131

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت