منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !  زيباکنار، دهستاني از توابع بخش لشت نشاء شهرستان رشت در استان گيلان است و براساس سرشماري سال 1390 جمعيت آن به جز صاحبان ويلا در شمال ،  9014 نفر (3198 خانوار) بوده‌ است.

زيباکنار منطقه ساحلي در استان گيلان و از توابع شهرستان رشت ميباشد که توريست هاي بسياري را به خود جذب کرده است . در سالهاي اخير ساخت و يا خريد ، فروش ويلاهاي مختلف ، دهکده هاي ساحلي ، شهرک هاي ساحلي بسيار رونق پيدا کرده است. شغل اکثر مردم در زيباکنار ماهيگيري، مشاور املاک و سوپر مارکت و کشاورزي است . با توجه به ورود مسافران زياد به اين منطقه ساکنين زيباکنار نيز دست بکار شده اند ، ويلا هاي روستايي ساخته اند را از طريق کرايه به مسافران بتوانند امرار معاش کنند . توريست هاي مختلف با ورود به اين منطقه ميتوانند ويلا به سبک هاي مختلفي را مشاهده کنند .

یک ویلای خوب در شمال با دهکده ساحلی ویلایی الیت

فاصله مکانی زیباکنار :

فاصله زيباکنار تا تهران حدود 330 کيلومتر است. زيباکنار از شمال به درياي زيباي کاسپين (خزر) و از جنوب به شهر بسيار زيباي لشت نشاء محدود مي شود. منطقه توريستي ساحلي زيباکنار از شرق به کياشهر و چمخاله و از غرب به حسن رود منطقه آزاد انزلي و گلشن انزلي متصل است .

تفريحاتي که هر ساله توريست ها و گردشگران داخلي و خارجي را به زيباکنار مي کشاند عبارت است از قدم زدن در کنار ساحل زيباکنار شنا ، قايق سواري ، جت اسکي ، اسکي روي آب ، ماهيگيري ، چهارچرخ سواري ، فوتبال و واليبال ساحلي و در آخر براي رفع خستگي در نزديکي ساحل ، ويلا اجاره ميکنند.

با توجه منطقه جغرافيايي مناسب منطقه زيباکنار و همچنين ورود مسافران از جا جاي ايران عزيزمان به زيباکنار ، شرکت انبوه سازان اوژن منطقه آزاد انزلي به شماره ثبت 2940 بعنوان شعبه داخلي شرکت انبوه سازان ‍‍«B.P. BUILDERS CANADA INC.» از سال 1392 فعاليت رسمي خود را در زمينه مشاوره ، طراحي ،اجراء ويلا سازي ، ویلا شمال و پروژه هاي شهرک سازي در اين منطقه را آغاز نموده است.
درباره دهکده ويلايي اليت در شمال بيشتر بدانيد : معرفي دهکده ساحلي ويلايي اليت ، ويلا شمال

4.7/ 5 1 11702

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت