مهمترین نکات خرید ویلا در شمال / بهترین سرمایه گذاری در زیباکنار

مهمترین نکات خرید ویلا در شمال / بهترین سرمایه گذاری در زیباکنار

شاید اغلب اوقات وقتی به تعطیلات فکر می کنیم به فکر داشتن یک ویلا در شمال می افتیم و بعد به خود می گوییم چرا به فکر خرید یک ویلای لوکس در شمال باشم وقتی که می توانم یک اتاق خاص در یک هتل با کیفیت بگیرم.اما سوال دیگری هم از خود بپرسید! آیا می خواهید همیشه یک تجربه عمومی از محل اقامت خود در شمال زیبا داشته باشید.اجاره ویلا یا یک هتل آیا می تواند آرامشی که به دنبال آن هستید برایتان به ارمغان بیاورد؟

آیا میخواهید همیشه وقت گرانبهای خود را صرف رزرو اتاق و فکر برای به موقع تحویل دادن آن و اشتراک گذاشتن امکاناتی همچون استخر و .... در هتل با دیگر مهمانان بکنید.آیا تا به حال به داشتن ویلایی لوکس و راحت که در کنار خانواده دوست داشتنی خود روزهای زیبایی را با آرامش در کنار آنها سپری کنید فکر کرده اید.شاید برخی هتل ها امکانات جذابی به شما ارائه دهند اما همیشه در مقایسه با یک ویلای لوکس حرفی برای گفتن نخواهند داشت. یک ویلای ساحلی در شمال یعنی محل به هم رسیدن کوهها، دریا و جنگل ها و بهترین نقطه کشور برای گذراندن تعطیلات و زندگی ای پر از آرامش و رفاه خواهد بود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای داشتن ویلای لوکس خود در شمال برنامه ریزی می کنید حتما به سراغ مجموعه های مطمئن و قانونمند و حرفه ای بروید و روی سرمایه و آرامش خود ریسک نکنید.همیشه با دقت کیفت ساخت ویلاها و مدارک و مجوزهای شرکت های مورد نظر را چک نمایید.

در ادامه به مهمترین نکات برای خرید مطمئن یک ویلا در شمال می پردازیم:

 

ویلازیباکنار، خرید ویلا زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار

 

1.مکان خرید ویلا

مکانی را که دوست دارید انتخاب نمایید زیرا وقتی مکانی برای شما مطلوب باشد مهمانان شما نیز در آنجا احساس راحتی خواهند نمود.مانند هر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مکان ملک و امنیت آن حرف اول را می زند پس این موضوع را هدف خود قرار دهید زیرا مکانی امن در آینده سرمایه گذاری موفق تری نیز خواهد بود و مشتریان بسیار زیادی خواهد داشت.

مکان ویلای خود را خیلی دور از دریا انتخاب نکنید.نکته مهم این است که اگر در آینده دور یا نزدیک قصد فروش ویلای خود را داشته باشید، خریداران و سرمایه گذاران به همجواری ویلا با ساحل دریا امتیاز بالایی خواهند داد و این نکته ارزش و قیمت ملک شما را نیز بالاتر خواهد برد.

 

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری اقتصادی بدون ریسک در منطقه آزاد انزلی - زیباکنار

 

ویلازیباکنار، خرید ویلا زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار


2.بودجه خرید ویلا

اگر به دنبال خرید ویلای با ارزش پایین هستید مطمئنا یک ملک لوکس مشرف به دریا این امکان را در اختیار شما قرار نخواهد داد و بی شک در آینده نیز فرصت های سرمایه گذاری و ارزش افزوده بسیار کمی خواهید داشت. اگر می خواهید امنیت و آرامش را به همراه خود داشته باشید باید دیدگاه خود را در رابطه با قیمت ویلا تغییر دهید.ویلا یک خانه شهری نیست و مطمئنا قیمت یک ویلای خوب از یک آپارتمان یا خانه شهری بیشتر و صد البته ارزش سرمایه گذاری و آرامش چندین برابری را نیز به دنبال خواهد داشت.

پس در زمان انتخاب یک ویلای لوکس ابتدا به موقعیت و امکانات و کیفیت ساخت آن به خوبی توجه کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. اشتباه نکنید شما نباید ریالی هزینه اضافی پرداخت کنید بلکه با توجه به تحقیقات شما در بازار املاک، قیمت واقعی یک ویلای لوکس را خواهید پرداخت اما هرگز قیمت یک ویلای خاص و لوکس در شمال را با قیمت یک ویلای معمولی و بدساخت مقایسه نکنید.اما به خاطر داشته باشید ارزش افزوده یک ویلای لوکس و خوش ساخت نیز چندین برابر است.

3.انتخاب فروشندگان مطمئن و خوشنام ویلا

با مشاوران املاک و یا شرکت های ساخت ویلا که خوشنام و مطمئن هستند ملاقات نمایید.یک مشاور یا سازنده خوب، شما را در کل مراحل خرید راهنمایی می کند و تمامی مدارک و اطلاعات را(حتی موارد و نکاتی که شما به یاد ندارید) به شما ارائه می دهد.(مجوزهای قانونی مانند سند، پروانه ساخت، مدارک دفتر اسناد رسمی و ...) اگر با یک فرد در حال معامله و بستن قرارداد خرید ویلا هستید حتما اطمینان حاصل کنید که او صاحب زمین یا ویلا مورد نظر شماست و مدارک را به دقت مطالعه و چک نمایید.

لطفا خیلی دقت کنید که برای معامله حتما با مالک زمین یا ویلا ملاقات داشته باشید و به یاد داشته باشید اگر تنها با یک نماینده قراری می گذارید پس از پرداخت وجه و بروز مشکل آنها هیچ مسئولیت قانونی نخواهند داشت، پس حتما برای جلوگیری از این مشکل به سراغ یک نماینده املاک مطمئن و یا مالک زمین یا ویلا بروید. 

مطلب پیشنهادی: جدیدترین ویلاهای آماده تحویل، لوکس، دهکده ساحلی الیت را در سه سبک و پنج تیپ متفاوت مشاهده نمایید.

 

ویلازیباکنار، خرید ویلا زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار


4.طراحی و معماری ویلا در شمال

معیار شما برای انتخاب و خرید یک ویلای لوکس و خاص چیست؟ چه سبک معماری مورد پسند شماست؟ از چه نوع سقفی خوشتان می آید؟ آیا به دنبال ویلای فلت هستید یا ویلا دوبلکس و تریبلکس، و بسیاری از سوالات دیگر که حتما باید از خودتان قبل از بازدید تعداد زیادی ویلا بپرسید.ویلاها امروزه در سبک های زیادی ساخته می شوند.از ویلاهای کوچک و فلت گرفته تا ویلاهایی که در چندین طبقه ساخته می شوند و دارای استخر و سونا و جکوزی و سینما و لابی و آسانسور و چند اتاق مستر و آلاچیق و ..... هستند.

پس باز هم این شما هستید که انتخاب می کنید در چه ویلایی زندگی نمایید نه مشاوران املاک! اگر هوشمندانه به دنبال سلایق خود بروید هرگز پشیمانی پس از خرید یک ویلا به سراغ شما نخواهد آمد، زیرا هم در محیطی باب میل خود زندگی می کنید، هم ملک شما به دلیل همجواری دریا و کیفیت ساخت بالا ارزش افزوده بالایی پیدا می کند و هم رفاه و راحتی که همیشه به دنبال آن بودید را در اختیار خواهید داشت.

اگر به دنبال سبک های خاصی از ویلا هستید ما پیشنهاد می کنیم ویلاهایی در سبک های نئوکلاسیک، اسپنیش استایل و گوتیک ریوایوال را مشاهده نمایید، تا تفاوت این سبک های خاص را با ویلاهای عادی و یکنواخت همیشکی ببینید و لذت زندگی در آنها را تجربه کنید. 

ویلازیباکنار، خرید ویلا زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار


5.نورپردازی و تفکیک فضاهای داخلی و خارجی ویلا

اگر میخواهید یک ویلا را برای زندگی بلند مدت و یا تعطیلات پایان هر هفته خود خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم حتما به نورپردازی داخلی و خارجی آن توجه ویژه ای داشته باشید.نورپردازی نامناسب می تواند کاری کند تا در کمترین زمان ممکن زندگی در ویلا برای شما و یا مهمانانتان دشوار شود و لذت اولیه را نداشته باشد.شاید بتوانید رنگ نورها را به سادگی تغییر دهید اما تغییر زوایا و مکان نورها برای شما هزینه بردار و از آن مهمتر برهم زننده آسایش و برنامه ریزی شما خواهد شد.

نکته بعدی تفکیک فضاهای داخلی و خارجی در ویلا است.اگر فضا ها با دیوارهای اضافی محدود شده باشند و یا بالعکس بیش از حد باز و بی برنامه باشند شما در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی و یا برگذاری جشن ها و دورهمی های خود با مشکلات زیادی روبه رو خواهید شد.پس قبل از انتخاب و خرید یک ویلا در شمال به این دو نکته هم توجه نمایید و هیجان زده تصمیم نگیرید و همیشه اولیت های خود را در نظر داشته باشید.

 

 

ویلازیباکنار، خرید ویلا زیباکنار، راهنمای خرید ویلا در زیباکنار

6.مواد، مصالح و متریال استفاده شده در ساخت ویلا

مطمئنا اگر با دقت به مصالح و مواد استفاده شده در یک ویلا نگاه کنید به کیفیت یا عدم کیفیت آن پی خواهید برد.از سنگ نمای یک ویلا گرفته تا چوب استفاده شده در دکوراسیون داخلی و شیرآلات و پنجره های دوجداره و.... همگی خود گویای کیفت و دقت اجرای پروژه دارند.اگر برای بازدید یک ویلا می روید حتما از تمامی قسمت ها حتی ورودی وحیاط ویلا به متریال ها و نحوه اجرا دقت نمایید و از مالک زمین و ویلاها در رابطه با نحوه ساخت سوالاتی بپرسید و بعدا با مدارک، تصاویر و مستندات ویلا مطابقت دهید.

تمامی این نکات و موارد ذکر شده در بالا همگی در کنار هم می توانند یک سرمایه گذاری شیرین و پرسود را برای شما رقم بزنند.همیشه انتخاب یک ویلا در شمال برای خرید کاری دشوار است زیرا باید به تمامی جنبه های رفا و سرمایه گذاری و امنیت به صورت هم زمان فکر کنیم و در این بین انتخاب های بسیار زیادی نیز در سبک های متفاوت در انتظار ماست. پیشنهادی می کنیم اولویت های خود را دسته بندی نمایید و ملکی که با توجه به نیازهای شما دارای بالاترین کیفیت ساخت و جذابیت در طراحی است به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنید.

دهکده ساحلی الیت دارای بهترین موقعیت مکانی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری مطمئن در زیباکنار

 

5/ 5 1 3803

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت