ویلا شمال و نکات چیدمان اتاق نشیمن در ویلا

ویلا شمال و نکات چیدمان اتاق نشیمن در ویلا

ویلا شمال، الیت : نکات چیدمان یک مبلمان در فضای داخلی اتاق نشیمن ویلای شما به تجزیه تحلیل و نحوه گذراندن وقت در آن و همچنین نوع پذیرایی شما از میهمان ها بستگی دارد . نکات چیدمان یک مبلمان در فضای داخلی اتاق نشیمن ویلای شما به تجزیه تحلیل و نحوه گذراندن وقت در آن و همچنین نوع پذیرایی شما از میهمان ها بستگی دارد. آیا شما دورهمی های کوچک با میهمانان خصوصی دارید ؟ یا اولویت اصلی مهمانی های بزرگتر است؟ آیا برای شما وقت گذراندن در نشیمنویلا دارای اهمیت بیشتری است یا تنها برای پذیرایی از میهمانان شما طراحی میگردد و همچنین بسیاری موارد دیگر.

 

نکات چیدمان دکوراسیون داخلی ویلا در صورتی که با تفکر و برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام پذیرد میتواند یک اتاق نشیمن کوچک را به محیطی دلچسپ و آرامش بخش تبدیل نماید .

با استفاده صحیح و به جا از وسایل در هر بخش از اتاق با تکیه بر خطای دید، کاربرد  و رنگ بندی وسایل میتوانیم فضای بزرگتری از اتاق خود به نمایش بگذاریم و یا برعکس ، با چیدمانی درهم و بی نظم یک اتاق بزگ را بسیار کوچکتر از آنچه هست بسازیم.

ویلا شمال و نکات چیدمان اتاق نشیمن در ویلا

به عنوان مثال تلویزیون معمولا جنبه زیبایی ندارد اما تقریبا در ۹۰ درصد موارد باید در اتاق نشیمن قرار گیرد حالا تصور کنید اگر در ارتفاع نامناسبی روی دیوار قرار داده شود و یا بخشی از مبلمان به سمت آن نباشد چقدر میتواند آزار دهنده باشد. البته به لطف نمایشگر های LED  صفحه تخت در سالهای اخیر تا حد زیادی به زیبایی آنها کمک شده است. اما موضوع این است که فارغ از زیبایی، تلویزیون یک نیاز است و در زمان های متفاوتی توجه همه برای دیدن فیلم یا سریال و یا اخبار به آن جلب میشود پس اگر در زاویه درستی قرار نگیرد به تنهایی میتواند خستگی زیادی در ناحیه گردن و سر ایجاد نماید.

استفاده از میزهای عسلی کوچک و میزهای پذیرایی و دهها وسیله دکوراتیو دیگر همگی میبایست باتوجه به فضا، رنگ و نوع استفاده آنها تهیه شوند و همچنین تضمینی برای رفاه بیشتر در ویلای شما باشند . در این بین مبلمان ها با توجه به ترکیب رنگ و اندازه و …. انتخاب شده اند اما پس از خرید هنوز مهمترین بخش ،یعنی نحوه چیدمان آنها، باقیست. برای چیدمان یک میز قهوه خوری ساده دو نفره نیز نحوه قرار دادن آن که در نزدیکی نور پنجره و به صورت چهره در چهره بودن صندلی ها اهمیت بالایی دارند.

دقت داشته باید که مبلمان ها گاهی جداکننده ای عالی برای فضای داخلی شما در پذیرایی و نشیمن ویلا هستند ، بنابراین از آنها به درستی استفاده کنید و سعی کنید اگر از دو سرویس مبلمان در خانه خود استفاده میکنید ترجیحا مدل و چیدمان مبلمان متفاوتی در هر ناحیه داشته باشید ، چرا که با این کار جداکنندگی بیشتر به چشم خواهد آمد و همچنین حالت خصوصی پذیرایی دوم نیز ملموس تر خواهد بود.

ویلا شمال و نکات چیدمان اتاق نشیمن در ویلا

دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 حاصل طراحی معماری کاربردگرایانه و اجرای دقیق و استاندارد توسط مهندسین و معماران برجسته و کارآزموده در زمینه معماری و طراحی داخلی همگام با آخرین تغییرات و دستاوردهای جهانی می باشد ، اگر به دنبال انتخابی متفاوت هستید تا تجربه آرامشی دل انگیز در مناطق ساحلی را داشته باشید پیشنهاد میکنیم از دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 دیدن نمایید.

برای آشنایی بیشتر با دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 و امکانات آنها ، مطلب زیر را مطالعه نمایید:

  » برای مشاهده ویلاهای آماده فروش در شمال اینجا کلیک نمایید

  »  دهکده ساحلی الیت

  »  شهرک آرش 4 

  » ویدئوهای دهکده ساحلی الیت  

  » گالری تصاویر گزارش های تصویری

  » تماس با ما

  » درباره با ما

 

4.8/ 5 1 2916

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت