خرید ویلا شمال در ایران یا کشور های همسایه؟

خرید ویلا شمال در ایران یا کشور های همسایه؟

خرید ویلا شمال در ایران یا کشور های همسایه ؟ امروزه جذب سرمایه گذار در بخش خرید ویلا در کشورهای همسایه ، بیش از پیش راه خروج پول و سرمایه های نقدی را از کشور فراهم آورده است ؛ اما این سوال را پیش می آورد که چرا سرمایه گذاران بیشتر علاقمند به خرید ویلا در کشورهای همسایه هستند ؟ آیا شرایط سرمایه گذاری مناسبتری در داخل کشور وجود ندارد ؟

در سالهای اخیر شاهد تبلیغات غیر واقعی و گسترده جذب سرمایه گذار در بسیاری از کشورهای همسایه از طریق خرید ملک و ویلا هستیم در صورتی که هزینه هنگفت و غیر واقعی در اینگونه خرید ها به خریداران داخلی تحمیل میشود ، در داخل کشور نیز شاهد تبلیغات گسترده فروش ویلا به خصوص در مناطق خوش آب و هوای شمال کشور هستیم،کدامیک مناسب تر هستند؟!!!.حال نکته قابل توجه اینجاست که سرمایه گذاران و خریداران به دلیل عدم مشاوره صحیح و مقایسه نادرست برخی دلالان املاک خارجی به آن سمت سوق داده میشوند . در صورتی که هم از لحاظ موقعیت جغرافیایی و هم ارزش افزوده سرمایه در بسیاری از مواقع خرید ملک در داخل کشور بسیار سودآورتر و آرامش بخش تر میباشد و در خریدهای داخلی به سادگی با استعلامات اصولی میتوان اطمینان لازم جهت خرید ویلا شمال را حاصل نمود. در صورتی که در سرمایه گذاری خارجی در بسیاری از موارد اصلا با فروشنده اصلی در ارتباط نبوده و نمیتوان اطلاعات کافی در زمینه املاک مورد نظر جمع آوری نمود . دلایلی وجود دارد که سرمایه گذاران داخلی ، برای سرمایه گذاری در خرید ویلا در کشورهای همسایه علاقه زیادی نشان میدهند .

دلایل سرمایه گذاران داخلی برای خرید ویلا در کشورهای همسایه:

  1. معماری اصولی مطابق با استانداردهای جهانی و مناسب با شرایط اقلیمی
  2. استفاده از سبک های بسیار زیبا در طراحی نمای بیرونی و نمای داخلی
  3. ایجای فضای کاربردی در محیط داخلی و خارجی با توجه به متراژ بنا و متراژ زمین
  4. ایجاد فضای سبز، کارآمد و زیبا
  5. استفاده از مصالح و امکانات روز با کیفیت و استاندارد در نمای بیرونی و فضاهای داخلی
  6. ساخت ویلا به صورت مجموعه واحد در قالب شهرک های زیبا با امنیت و امکانات رفاهی و تفریحی

و بسیار از موارد دیگر مانند تسهیلات ، مزایا و امتیازاتی که با خرید ویلا به خریدار داده میشود .البته لازم به ذکر است در اکثر موارد این تبلیغات صرفا اطلاعات نادرست و غیرواقعی شرکت های واسطه جهت فروش میباشد.

اما وضعیت سرمایه گذاری برای خرید ویلا در داخل کشور بخصوص ویلا شمال، با ساخت و سازهای بی رویه و سازماندهی نشده ، بدون توجه به اقلیم ، نداشتن طراحی معماری کارآمد و زیبا و استفاده از مصالح بی کیفیت در ساخت و ساز، در برخی موارد شرایط مناسبی ندارد؛ به گونه ای که بسیاری از ویلاها یا به صورت تکی ساخته شده اند و در ساخت و ساز از مصالح بی کیفیت و و بدون استاندارد استفاده شده و یا بدون مهندسی و معماری دقیق و استاندارد فضاها ساخته شده اند .این توضیح کوتاه برخی از علل عدم تمایل خریداران به سرمایه گذاری در ساخت و ساز ویلاهای داخلی را نمایان میسازد. نکاتی برای جذب سرمایه گذار در بخش ویلا در شمال باید در نظر گرفت و برای آن برنامه ریزی کرد .

نکاتی برای جذب سرمایه گذار برای ساخت و ساز ویلا شمال :

  • استفاده از زمین های مناسب ، سند دار و قانونی
  • طراحی و معماری به روز و کارآمد مطابق با استانداردهای جهانی و موقعیت اقلیمی
  • ایجاد تعادل میان سازه و فضای سبز و ایجاد فضای کاربردگرایانه
  • استفاده از مصالح و اماکانات به روز و با کیفیت
  • استفاده از سبک های معماری کارآمد و زیبا و مناسب با آب و هوای منطقه
  • ایجاد شهرک های ویلایی با امکانات رفاهی تفریحی در داخل شهرک ها مانند : مرکز خرید ، مراکز تفریحی و ورزشی با دسترسی های آسان و خروجی های مناسب و واحد های نگهبانی 24ساعته جهت حفظ امنیت شهرک ها

همه این نکات در کنار مدیریت ساخت و سازها توسط سازمان های مربوطه و استفاده از مهارت و فن مهندسین و معماران کارآزموده و خوشنام در شرکت های معتبر، میتواند قابلیت های بسیاری را در سرمایه گذاری بر منطقه را افزایش دهد.

------------------------------------------------------

دهکده ساحلی ویلایی الیت از معدود شهرک های ویلایی در منطقه آزاد زیباکنار است که با رعایت همه قوانین و ضوابط ساخت و ساز در منطقه شمال ، در حال ساخت است ، این شهرک ویلایی در شمال کشور ، به صورت مجموعه ای از ویلاها در 5تیپ با سبک های معماری گوتیک ریوایوال و معماری نئوکلاسیک طراحی شده است . در شهرک ویلایی الیت جهت رفاه هرچه بیشتر ساکنین ، در داخل فضا یک مرکز تجاری با امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد ، زمین تنیس و پارک کودک ، واحد نگهبانی قرار دارد .
برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید در وبسایت به منوی دهکده ساحلی الیت و برای آشنایی با امکانات ویلا ها به منوی تیپ بندی ها مراجعه نمایید .

 

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :

آشنایی با سبک های معماری ویلاها در دهکده ساحلی الیت

راهنمای خرید ویلا در شمال

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلا شمال

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا ، قبل از خرید ویلا شمال

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟

چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

4.56/ 5 1 3066

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت