بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا

قبل از خرید ویلا شمال چگونه نسبت به رعایت شدن استانداردهای ساخت ویلا اطمینان حاصل کنیم؟ برای آنکه از ساخت استاندارد یک ویلای خوب در شمال اطمینان حاصل کنیم ابتدا باید از مراحل ساخت ویلا اطلاعات درستی داشته باشیم .

برای اینکه از مراحل ساخت ویلا شمال اطلاعات درستی داشته باشیم پیشنهاد میشود برخی پارامترها با طرح سوالاتی از سازنده ویلا در شمال پرسیده شود تا سازنده مستندات آنرا در اختیار شما قرار دهد . به عنوان مثال :

- آیا برای ویلا که در منطقه آبگیر و مرطوب شمال است پی ریزی مناسبی انجام شده و آیا فونداسیون مناسبی دارد ؟

- آیا در اسکلت بندی سازه از ستون های بتنی با بتن مسلح استفاده شده ؟

- آیا عایق بندی سقف ، کف و دیوارها مطمئن هستند ؟

- آیا ویلا طبق استاندارد ها و مقاوم در برابر زلزله ساخته شده است ؟

- قطر دیوار ها چقدر است و از چه مصالحی استفاده شده ؟

در ساخت یک ویلای خوب مراحل با توجه به رطوبت این منطقه از حساسیت بالاتری برخوردار است . این حق طبیعی شماست که از مراحل ساخت اطلاع یابید چون میزان هزینه پرداختی کم یا زیاد در الویت نیست بلکه این مهم است که آیا ویلای مورد نظر ارزش پولی را که میپردازید دارد یا نه ؟!!! شاید در وحله اول برای شما نما یا دکور داخلی ویلا مهم باشد و 100 البته که در الویت است اما مراحل ساخت از تسطیح زمین و پی و فونداسیون تا عایق بندی و در نهایت نازک کاری همه و همه در کنار هم اگر به صورت استاندارد انجام شود برای شما هم آرامش و هم یک سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود . در نظر داشته باشید، یک سازنده حرفه ای از مراحل کاری خود مستنداتی درست و واقعی در دست دارد و هیچ گاه از ارائه آن به مشتری که قصد خرید دارد خوداری نمیکند چون در نهایت کیفیت ساخت خود سازنده مشهود و قابل اندازه گیری میباشد . در مطلب بعدی در رابطه با خرید ویلای لوکس و اینکه در چه زمان و موقعیت جغرافیایی اقدام به خرید کنیم توضیحات مفصلی خواهیم داد .

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :
چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟
ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟
ویلا چیست ؟ ویلا یک خانه شهری نیست
ویلای خوب در شمال با دهکده ساحلي ويلايي اليت
ويلا شمالی در دهکده ویلایی الیت
پيش فروش ویلاهای لوکس دهکده ساحلي ويلايي اليت

4.9/ 5 1 4817

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت