سرمایه گذاری در ویلا شمال
  • نويسنده : اليت
  • دسته : اخبار
  • 2017-06-16

سرمایه گذاری در ویلا شمال

سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات از جمله واحدهای مسکونی، ویلایی و زمین ... یکی از متداول‌ترین نوع سرمایه‌گذاری ها می باشد. اغلب افراد پس از تامین نیازهای اولیه خود درباره سرمایه مازاد به خرید املاکی مانند ویلا و زمین .. روی می آورند تا از این راه بتوانند با حفظ ارزش سرمایه خود به همراه پیشرفت قیمت ها پابه پای تورم از ارزش افزوده قابل توجهی برخوردار شوند .

ما در این پست قصد داریم از سرمایه گذاری در بخش ویلا شمال و به خصوص منطقه آزاد انزلی و زیباکنار صحبت کنیم .

 

 سرمایه گذاری در ویلا شمال ، منطقه آزاد انزلی و زیباکنار

 برای خرید و سرمایه گذاری در بخش ویلا توصیه میشود در انتخاب ملک مناسب نکاتی چون موقعیت مکانی ملک ، امکانات در دسترس و مسیرهای دسترسی (جاده ای و هوایی و آبی ) صورت بگیرد.

   همانطور که در مقاله های پیشین خود گفتیم ، دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش چهار ، دو شهرک ویلایی نزدیک به ساحل زیبای دریای خزر در مسیر اصلی منطقه آزاد انزلی و زیباکنار قرار دارد ، دسترسی به منطقه آزاد انزلی با فاصله ی حدودی 18 دقیقه ، دسترسی به امکانات گردشگری و تجاری آسان ، فاصله بسیار کم با مرکز استان از مزایای این منطقه است که دسترسی به مسیرهای جاده و بین المللی را نیز به آسانی میسر میسازد.

   این منطقه با توجه به آب و هوای خوب و نزدیکی به ساحل ، همیشه مورد توجه گردشگران بوده و هست . به همین دلیل عمده املاک در این منطقه به صورت ویلایی بوده که یا به صورت مالک در آن به صورت دائم یا موقت سکونت دارند و یا اینکه ویلایی مختص اجاره به گردشگران هستند. به همین منظور ویلاهای دهکده ساحلی الیت و شهرک ویلایی آرش 4 علاوه بر اینکه میتوانند گزینه مناسبی برای خرید ویلا و استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی آن باشند ، میتوانند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بوده و با توجه به پیشرفت روزافزون منطقه دارای ارزش افزوده قابل توجهی می باشند .
دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش چهار مجموعه های ویلایی با طراحی نئوکلاسیک و گوتیک ریوایوال و امکانات رفاهی بسیار در داخل شهرک و دسترسی های لازم ، دارای امکانات حفاظتی و نگهبانی سعی در ایجاد رفاه و امنیت بیشتر برای خریداران ویلا ها داشته است .

امکانات دهکده ویلایی ساحلی الیت در شمال ، زیباکنار

از امکانات دهکده ساحلی الیت میتوان به زمین بازی کودکان ، دو زمین ورزشی ، مجتمع تجاری الیت در نزدیکی ورودی اصلی شهرک که دارای رستوران ، فودکورت ،کافی شاپ، روف گاردن ، مرکز خرید ، فروشگاه صنایع دستی ، کلوپ دریایی و یک دریاچه مصنوعی است ، ورودی اصلی دهکده ساحلی الیت رو به جاده انزلی به کیاشهر بوده و ورودی دوم آن به خیابان شماره 2 ساحل زیباکنار می باشد .

برای اطلاعات بیشتر درباره دهکده ویلایی ساحلی الیت شمال اینجا کلیک کنید

برای مشاهده تیپ بندی های ویلا در دهکده ساحلی الیت زیباکنار اینجا کلیک کنید

امکانات شهرک ویلایی آرش چهار در شمال ، زیباکنار

شهرک آرش 4 دارای تجهیزات امنیتی، نگهبانی، امکانات تفریحی مطابق با طراحی های به روز دنیا و بر روی سازه های مهندسی مستحکم ، مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی بنا شده است. از امکانات و تسهیلات رفاهی متنوعی همچون جت اسکی، شاتل، پاراسل، جت بوت، اسکی روی آب، موتور چهارچرخ و .... می توان نام برد.

اطلاعات بیشتر درباره شهرک آرش 4

علاقمندان به خرید ویلا شمال و ویلا زیباکنار می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما به شماره های زیر تماس حاصل نمایید  و یا به این لینک مراجعه نمایید

شماره تماس واحد فروش

+98 13-34418005
+98 13-34418334
+98 9121641518
+98 9122192969
+98 09124023827

 

تصاویر بیشتر از ویلاهای دهکده ساحلی الیت و شهرک آرش 4 در شمال ، زیباکنار

 

سرمایه گذاری ویلا شمال ، ویلا زیباکنار سرمایه گذاری ویلا شمال ، ویلا زیباکنار سرمایه گذاری ویلا شمال ، ویلا زیباکنار سرمایه گذاری ویلا شمال ، ویلا زیباکنار سرمایه گذاری ویلا شمال ، ویلا زیباکنار

 

5/ 5 1 5210

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت