آرامش بیشتر زندگی در نزدیکی ساحل دریا

آرامش بیشتر زندگی در نزدیکی ساحل دریا

ویلا شمال بدون تردید درک بهتر ازمحیط زندگی افراد می تواند درارتقای سلامت روانی وجسمانی انسان ها تاثیر بسزایی بگذارد. این جمله رامحققان دانشگاه Canterbury درکشور نیوزلند ودانشگاه دولتی میشیگان درتحقیقی جامع برای درک بهتر اختلالات اضطرابی وخلقی میگویند.

ویلا شمال بنابر نتایج منتشر شده این تحقیق در نشریه Health & Place ، سکونت و زندگی در خانه ای که حداقل یک پنجره آن رو به دریا است باعث افزایش آرامش و سلامت روانی در انسان می شود. البته زندگی در شرایطی طبیعی تا حدودی به خودی خود چنین تاثیری را داراست اما محققان با تحقیق بر روی کسانی که در شرایط فضایی طبیعی سبز زندگی می کنند با مقایسه با کسانی که در نزدیکی ساحل زندگی میکردند ، نتایج متفاوتی را به دست آورده اند به این گونه که افرادی که در نزدیکی ساحل بودند آرامش بیشتری در خود داشته اند . این محققان معتقدند که اگر مناطق سبز بکر بودن باز هم این نتایج میتوانست متفاوت باشد .

با توجه به تجربه های شخصی و غیر علمی خود نیز بسیار دیده ایم و یا خود احساس کرده ایم که یکی از بهترین راه ها برای دور شدن از زندگی روزمره شهری و کسب آرامش ،قدم زدن در ساحل دریا است همواره داشتن یک خانه یا ویلا در نزدیکی ساحل آرزوی بسیاری از افراد است ؛ اما فاصله زمانی و مکانی با ساحل معمولا ساخت ویلا را برای افراد دشوار و گاهی ناممکن میسازد . خرید ویلاهای آماده بدون شناخت از سازندگان و نوع ساخت دلخواه نیز محدودیتهایی (نظیر تامین امنیت ویلا ، شرایط دسترسی به امکانات رفاهی و ... ) برای علاقمندان به خرید ویلا شمال در سواحل زیبای خزر را دارد .

زندگی در نزدیکی ساحل دریا را با دهکده ویلایی الیت تجربه کنید .

ما در مجموعه دهکده ویلایی الیت ، واقع در زیباکنار ، این محدودیت ها را برای علاقمندان کنار زده ایم ، تا با طراحی و ساخت ویلاها با رعایت تمامی استانداردهای جهانی آرزوی شما را برای داشتن یک ویلای آرمانی با منظرهای ابدی از ساحل دریای خزر ، برآوریم.

علاقمندان به خرید ویلای ساحلی در شمال ایران میتوانند از طریق سایت حاضر http://elite-villa.com در جریان تمامی اطلاعات و مراحل ساخت ویلا شمال قرار بگیرند و در صورت تمایل برای دریافت مشاوره خرید ویلا شمال و اطلاعات بیشتر به صفحه دریافت مشاوره مراجعه نموده و نام و شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایند.

مشاوران ما آماده‌اند تا شما را برای دریافت اطلاعات بیشتر راهنمایی نمایند.

دریافت مشاوره

شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :

راهنمای خرید ویلا در شمال

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلا شمال

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا ، قبل از خرید ویلا شمال

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟

چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

4.8/ 5 1 3846

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت