ویلا در شمال و دسترسی به مسیر های اصلی

ویلا در شمال و دسترسی به مسیر های اصلی

در ادامه پاسخ به سوالاتی که قبل از خرید ویلا باید بدانیم !  و دسترسی به مسیر های اصلی می باشد. آیا ویلا دسترسی مناسبی به مسیرهای اصلی دارد؟ دسترسی یک ویلا در شمال به مسیر های اصلی، شهر های استان و مراکز خدماتی باید چگونه باشد ؟ در شمال ایران از نظر جغرافیایی منطقه زیباکنار از بهترین موقعیت را در منطقه داراست. اگر به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات و نیز سرمایه گذاری پرسود هستید این مطلب را با دقت بخوانید.

از هر سمتی که وارد استان گیلان شوید همیشه یک مسیر اصلی به زیباکنار وجود دارد به همین دلیل زیباکنار را شاهراه تجاری گیلان میدانند. چه از سمت جنوب وارد رشت شوید و از مسیر انزلی به زیباکنار بیایید و چه از سمت شرق از طریق نوار ساحلی چمخاله و کیاشهر که هر کدام خود مسیر های اصلی و قطب های گردشگری هستند . حال بیایید به این مزایا همجواری با منطقه آزاد تجاری انزلی را نیز اضافه کنیم .

معرفي منطقه آزاد تجاري - صنعتي انزلي ، تکميلي

انزلی به دلیل پتانسیل بالای خود در جذب گردشگر و سرمایه گذاران اروپایی در سالهای اخیر بسیار ارزشمند شده است . همه روزه به واسطه تجاری بودن منطقه و اسکله بزرگ انزلی هر روزه کشتی های زیادی در آن بارگیری میکنند. زیباکنار به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد و اسکه انزلی و قرارگیری در شاهراه تجاری گیلان ، بیش از پیش در رشد اقتصادی تثبیت شده میباشد .

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

نکته دیگری که زیباکنار را برای خرید یک ویلای خوب ارزشمند میکند علاوه بر طبیعت زیبا و چهار فصل آن ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت است. فاصله فرودگاه تا منطقه ساحلی زیباکنار 30 کیلومتر است . حالا هر زمان مسیر هوایی را برای آمدن به شمال و یا بالعکس انتخاب کردید، میتوانید در مدت 15 دقیقه وارد ویلای خود در منطقه زیباکنار شوید . این یعنی یک امتیاز بزرگ نسبت به تمام مناطق شمال ایران که شما برای یک استراحت کوتاه مدت مجبور به طی مسافت زیادی رانندگی و تنش های روحی و عصبی هستید چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت. اگر برای خرید ویلا شمال راه های دسترسی به مراکز اصلی خرید و خدماتی برای شما مهم است پس دقت کنید که اگر از هر جایی وارد استان گیلان شوید زیباکنار در یک قدمی شماست . با نگاهی اجمالی به نقشه این را درمیابید که شرق یا غرب فرقی نمی کند از شمال یا جنوب هم فرقی نمیکند بدون عبور از مسیر های سخت و طولانی و خسته کننده به ویلای خود برسید . و حتی اگر قصد خرید و تفریح را دارید در کمتر از چند دقیقه به قطب تجاری گیلان یعنی منطقه آزاد تجاری انزلی بروید . امیدواریم در مطلب حاضر اطلاعات مفیدی درباره بخشی از مهمترین نکات خرید ویلا شمال در اختیار شما قرار داده باشیم .


شايد اين مطالب براي شما جالب باشد :

زمان و مکان مناسب برای خرید ویلا شمال

بررسی رعایت استانداردها در ساخت ویلا ، قبل از خرید ویلا شمال

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا شمال باید انجام دهیم؟

چگونه فروشندگان ویلا شمال و سازندگان اصلی ویلا را پیدا کنیم؟

ویلای خوب در شمال چه ویژگی هایی دارد؟

ویلا چیست ؟ ویلا یک خانه شهری نیست

منطقه زيبا کنار را بهتر بشناسيم !

مکانهای گردشگری زیباکنار

4.8/ 5 1 3348

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت