چرا ويلا در شمال ؟

چرا ويلا در شمال ؟

اصلاً چرا ويلا در شمال ؟ درباره ويلا شمال بيشتر بدانيد! اگر در گوگل عبارت ویلا شمال را جستجو کنيد [جستجو ويلا شمال در گوگل] در نتايج جستجو سايت هاي مختلفي وجود نمايش داده ميشود. حال چرا ويلا شمال؟ ويلا شمال براي اشخاص و شرکت هاي ويلا سازي و همچنين خريداران محترم مخفف شده . ویلا شمال در واقع همان ويلا در شمال کشور است و همچنين در سايت دهکده ساحلي ويلايي اليت نيز بارها از اين عبارت استفاده شده است .

در ابتده پيشنهاد ميکنم درباره ویلای خوب در شمال ، دهکده ساحلي ويلايي اليت بيشتر بدانيد : معرفي دهکده ساحلي ويلايي اليت ، ويلا شمال

شرکت انبوه سازان اوژن منطقه آزاد انزلي به شماره ثبت 2940 بعنوان شعبه داخلي شرکت انبوه سازان ‍‍«B.P. BUILDERS CANADA INC.» از سال 1392 فعاليت رسمي خود را در زمينه مشاوره ، طراحي ،اجراء ساخت ویلا در شمال و پروژه هاي شهرک سازي در ايران آغاز نمود. اين شرکت با تکيه بر تخصص و دانش نيروهاي کاردان ، جوان و فعال خود از همان ابتداي راه توانسته است با الهام از ايده مدينه فاضله در شهرسازي «UTOPIA » گام هاي موثري در زمينه شهرک سازي بردارد.

 

شرکت انبوه سازان اوژن دهکده ساحلي ويلايي اليت را در 4 تيپ از 200 تا 295 متر مربع بنا بصورت واحد هاي ويلايي دوطبقه، از 3 تا 5 خواب با چشم اندازي بي نظير به ساحل درياي خزر در محيطي استثنايي در دست ساخت است.

ویلا در شمال با دهکده ساحلي ويلايي اليت

مهم : فروش ويژه ويلاهاي شهرک آرش 4 شروع شده است . درباره شهرک آرش 4 بيشتر بدانيد .

4.9/ 5 1 4837

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت