قصد خرید یک ویلا خوب در شمال دارید؟
  • نويسنده : اليت
  • دسته : اخبار
  • 2016-07-30

قصد خرید یک ویلا خوب در شمال دارید؟

اگر قصد خرید یک ویلا خوب در شمال دارید؟ پیش فروش دهکده ساحلي ويلايي اليت شروع شده است . ویلاهای دهکده ویلایی الیت در شمال درفاز يک و دو، مشتمل برزميني به مساحت 33.230 متر مربع در شمال و در کنار ساحل درياي خزر، منطقه آزاد انزلي - زيباکنار، استان گيلان واقع شده است. اين مجموعه شامل 73 واحد ويلاي ساحلي در سبک معماري نيو کلاسيک و گاتيک ريوايوال با نماي رومي و طراحي داخلي کاربرد گرايانه مي باشد. واحد هاي دهکده ويلايي اليت در 4 تيپ از 200 تا 295 متر مربع بنا بصورت واحد هاي ويلايي دوطبقه، از 3 تا 5 خواب با چشم اندازي بي نظير به ساحل درياي خزر در محيطي استثنايي در دست ساخت است.

فروش ویلا شمال در دهکده ویلایی الیت

وظیفه خود میدانیم که اطلاعاتی کافی را در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم تا با اینکار تصمیم گیری بهتری صورت بگیرد . به همین منظور در صفحه ای دیگر با عنوان دهکده ساحلي ويلايي اليت - ویلا شمال اطلاعات و تصاویری از دهکده ویلایی الیت قرار گرفته است که میتوانید از این صفحه بازدید نمایید . همچنین از منوهای بالای سایت تیپ بندی ها را انتخاب نمایید میتوانید اطلاعاتی از چهار تیپ دهکده ویلایی الیت و مجتمع تجاري شهرک ويلايي اليت مشاهده کنید .

دهکده ساحلی ویلایی الیت در چهار تیپ ساخته شده است که براي مشاهده توضيحات و تصاوير روي تيپ مورد نظر کليک کنيد .

برای اطلاع از شرایط پیش فروش ، یا هرگونه سوالی در رابطه با دهکده ویلایی دارید با واحد فروش در ارتباط باشید از صفحه ارتباط با ما استفاده کنید .

4.9/ 5 1 4715

آخرين اخبار ما

تازه ها

راههای ارتباطی
مدیریت : 09121641518    |    واحد فروش ویلا شمال :09122192969
دهکده ساحلی الیت